bookmarks i hotline, hvordan?
Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 20-06-01 08:08

Hej

HVordan er det lige at jeg laver bookmarks i hotline så jeg kan finde
servere igen ?

Hygge

Jakob

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-06-01 10:45

> HVordan er det lige at jeg laver bookmarks i hotline så jeg kan finde
> servere igen ?

Tryk på "Connection". Tryk på "New Connection" Udfyld ip'en samt
login/pass hvis du har det. Tryk herefter på "Save".

PS... Nu bruger du det vel ikke til noget ulovligt vel?

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 20-06-01 19:07

> PS... Nu bruger du det vel ikke til noget ulovligt vel?

Næ, næ. Hvis jeg nu er inde på en server skal man så manuelt skrive ip
etc. eller er der andre muligheder ?

Hygge

Jakob

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 25-06-01 09:21

Jakob Højer Kristensen wrote:

> Næ, næ. Hvis jeg nu er inde på en server skal man så manuelt skrive ip
> etc. eller er der andre muligheder ?

HL 1.8.5 er udkommet for ikke alt for lang tid siden. Jeg mener dog kun
det er den betalte version som indeholder et bookmark ikon som automatisk
gemmer den... Men det koster jo penge... tror de

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Tina H.

Dato : 20-06-01 16:11

in article 1evamol.tsgb2bgvbinqN%jaggehk@ofir.dk, Jakob Højer Kristensen at
jaggehk@ofir.dk wrote on 20/06/01 9:08:

> Hej
>
> HVordan er det lige at jeg laver bookmarks i hotline så jeg kan finde
> servere igen ?
>
> Hygge
>
> Jakob

Hej Jacob

Åben vinduet Servers. Klik på det modsat rettede pile symbol. Indsæt IP
adressen og klik save. Eller hold ALT/Option nede mens du dobbelt klikker på
den server du vil gemme.

hilsen Tina