OT: Bedste celebrity mugshot
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 26-08-06 05:35

Jf. Mel Gibsons brandert som diskuteres pt. kom jeg til at tænke på at
LAPD's mugshot af ham (som på
http://www.cnn.com/2006/SHOWBIZ/Movies/08/08/mel.gibson.ap/index.html)
egentlig er et rasende flot billede af stodderen. Andre berømtheder som
bliver knaldet og får taget et mugshot ligner gerne lort (ligesom de fleste
andre der havner i fedtefadet). Jeg kommer i hu f.eks. Nick Nolte eller Hugh
Grant, sammenlignet med dem er det nærved professionelt arbejde der er
blevet udført på den halvsnadrede Mel.

Så, hvad er andre 'gode' mugshots af berømtheder? (og nej, jeg aner ikke
hvad jeg mener med 'god'.) Gerne med link til billede.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 26-08-06 09:52

"C. H. Engelbrecht" <chris@bitfrost.dk> enriched usenet with:

http://www.thesmokinggun.com/mugshots/index.html

http://www.mugshots.org/

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : PerX ...

Dato : 26-08-06 12:53

In article <Xns982B6E7B859B2larskyndidk@aa635.kyndi.dk>,
spam_me_senseless@mail.dk says...
> "C. H. Engelbrecht" <chris@bitfrost.dk> enriched usenet with:

> http://www.thesmokinggun.com/mugshots/index.html
>
> http://www.mugshots.org/

Tak til lamt svar.

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 26-08-06 18:26

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message
> In article <Xns982B6E7B859B2larskyndidk@aa635.kyndi.dk>,
> spam_me_senseless@mail.dk says...

> Tak til lamt svar.

Tak til lige så lamt svar på svar. Idiot.

Fra : PerX ...

Dato : 29-08-06 21:12

In article <ecq07a$ue9$1@news.net.uni-c.dk>, peterwing@mail.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message

> Tak til lige så lamt svar på svar. Idiot.

Nej knægt, det var ham der var lamt, jeg satte på plads.

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 29-08-06 22:53

> In article <ecq07a$ue9$1@news.net.uni-c.dk>, peterwing@mail.dk says...

> Nej knægt, det var ham der var lamt, jeg satte på plads.

Du skal ikke bestemme, hvem jeg synes, der er lam, gammelfar.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-09-06 07:34

> Nej knægt, det var ham der var lamt, jeg satte på plads.

Hvad var der "lamt svar" ved at poste to links til mugshots, når det er det,
der blev efterlyst.

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : PerX ...

Dato : 02-09-06 00:39

In article <ed270$44f7d3e4$3e3d8e23$30081@news.arrownet.dk>,
markgazel@hotmail.com says...

> Hvad var der "lamt svar" ved at poste to links til mugshots, når det er det,
> der blev efterlyst.

Det var ikke det der blev efterlyst. Han spurgte ikke "er der nogen som
har links til en ton af billede" - han spurgte om nogen havde specifikke
eksempler.

Ellers kunne folk jo i princippet henvise ham til google.com

Fra : Jesper

Dato : 26-08-06 10:02

C. H. Engelbrecht <chris@bitfrost.dk> wrote:

> [...]
>
> Så, hvad er andre 'gode' mugshots af berømtheder? (og nej, jeg aner ikke
> hvad jeg mener med 'god'.) Gerne med link til billede.

Prøv Tawny Kitaens:
http://crime.about.com/library/blkitaentawny.htm
--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-08-06 14:08

Den 26-08-06 10.01 skrev Jesper følgende:

> Prøv Tawny Kitaens:

Hun var ellers ret så hot, da hun slangede sig i Whitesnakes videoer.
Men i dag er man jo lettet over, at man ikke blev gift med hende.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI.

Fra : Jesper

Dato : 26-08-06 14:24

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Hun var ellers ret så hot, da hun slangede sig i Whitesnakes videoer.
> Men i dag er man jo lettet over, at man ikke blev gift med hende.

Hun var særdeles sexet i Gwendoline, Crystal Heart, White Hot, Instant
Justice, Witchboard mv.

Men hun er noget forfalden nu.

>Mvh. Kim Ludvigsen
>Fintun Windows XP med TweakUI.
>http://kimludvigsen.dk

At påstå at Windows XP bare skal "fintunes" er som at påstå at Qana bare
trænger til lidt maling efter den israelske Libanoninvasion.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-09-06 17:37

> [...]

> Så, hvad er andre 'gode' mugshots af berømtheder? (og nej, jeg aner ikke
> hvad jeg mener med 'god'.) Gerne med link til billede.

Som total James brown fan, så er dette min favorit:

http://www.thesmokinggun.com/mugshots/jbrownmug1.html

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : PerX ...

Dato : 02-09-06 00:40

In article <1hl010i.bxgqt86x8rggN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net says...

> Som total James brown fan, så er dette min favorit:
>
> http://www.thesmokinggun.com/mugshots/jbrownmug1.html

Du godeste - de må da have farvelagt de nederste *g*

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-09-06 09:38

Den 02-09-06 01.39 skrev PerX ... følgende:

> Du godeste - de må da have farvelagt de nederste *g*

Havde det nu været det øverste, der havde den farvelægning, så var det
måske mere forståeligt. Der ser han trods alt mere gal ud end på det
velfriserede billede.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.