Kommer Madonna til Horsens igen?
Fra : steen

Dato : 25-08-06 22:47

Hej,

jeg har set inde på ebay, at man kan købe billeter til Horsend den 24.
Oktober 2006.

Kommer hun til Horsens igen?

Hilsen

Steen

Fra : Max

Dato : 25-08-06 22:57

Hej Steen

> Kommer hun til Horsens igen?

Det håber jeg ikke :)

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-06 01:52

> Hej Steen

> Det håber jeg ikke :)

Kunne du ikke bare PRØVE at tage denne her nyhedsgruppe en smule seriøst
(det går ikke for godt med den øvelse pt.) ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Mette og René

Dato : 26-08-06 07:27

Jeg er med hvis hun gør

F*UCK GEORGE BUSH!

René

Fra : rosenauer.dk

Dato : 26-08-06 08:16

> Jeg er med hvis hun gør
>
> F*UCK GEORGE BUSH!

Generelt burde politik og koncerter adskilles kraftigt.. er ved at være lidt
småtræt af at alle skal ud med et eller andet politisk budskab (som regel
det samme) ved hver koncert... At Madonna ville nedlade sig til det er
ærgeligt, at Massive Attack i går aftes ville lade deres kæmpestore display
på bagvæggen køre krigsstatistikker et helt nummer ligeså. Det havde så vidt
jeg kunne vurdere intet med sangen at gøre.. :(

Nå, nok mavesurhed fra morgenstunden

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Morten Guldager

Dato : 26-08-06 08:32

2006-08-26 rosenauer.dk wrote

> [...]
> på bagvæggen køre krigsstatistikker et helt nummer ligeså. Det havde så vidt
> jeg kunne vurdere intet med sangen at gøre.. :(

Tjo, men andre gange er det faktisk det politiske budskab der
bærer en stor del af koncerten/gruppen.

Det vil da også have virket skævt med smukke billedekollager
som baggrund til RATM's Bullet in the head

/Morten

Fra : rosenauer.dk

Dato : 26-08-06 08:41

> Det vil da også have virket skævt med smukke billedekollager
> som baggrund til RATM's Bullet in the head

Enig, enig... og der er uden tvivl også mange der står bag ordene - Bono har
uden tvivl gjort ufatteligt meget godt for verden med hans budskaber,
Coldplay ligeså med MTF, o.s.v. Min pointe er bare at dem der ikke "gør
noget" med deres budskaber, berømmelse og medieposition nok bare burde lade
de politiske budskaber ligge hjemme i skuffen... (og nej, det er ikke kun
udenlandske kunstnere jeg snakker om .

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Max

Dato : 26-08-06 08:47

Hej Martin

> Generelt burde politik og koncerter adskilles kraftigt.. er ved at
> være lidt småtræt af at alle skal ud med et eller andet politisk
> budskab (som regel det samme) ved hver koncert... At Madonna ville

Det er aldrig faldet dig ind at musik og politik har været uløseligt
forbundet siden tidernes morgen ?

Mvh Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-08-06 08:21

Mette og René skrev:

>F*UCK GEORGE BUSH!

Mærkelig sygelig seksuel fantasi du har.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 26-08-06 22:51

"Mette og René" <dsl289289@(slet)vip.cybercity.dk> wrote in message

> Jeg er med hvis hun gør
>
> F*UCK GEORGE BUSH!

Idiot. (Er det Mette eller René der er idioten?)

Fra : Max

Dato : 26-08-06 08:45

Hej Kim

> Kunne du ikke bare PRØVE at tage denne her nyhedsgruppe en smule
> seriøst (det går ikke for godt med den øvelse pt.) ?

Hvor har du den opfattelse fra at det ikke var seriøst ment ?

Hvad med at udtrykke dine egne meninger og så lade være
med at tro at de ven noget om hvad andre mener ?

Mvh Max

Fra : Peter G

Dato : 26-08-06 08:46

"rosenauer.dk" <martinFJERN@rosenauer.dk> writes:

> Generelt burde politik og koncerter adskilles kraftigt..

Det afhænger vel af kunsteren og dennes musik? Jeg tvivler på at en
Bruce Springsteen (eller Pearl Jam) koncert vil forventes at skulle være
totalt apolitisk. I det mindste vil de vel lade musikken tale.

Det er nok fordi Madonnas musik generelt er uden politiske elementer, og
man derfor forventer at koncerten er ligeså.

> Nå, nok mavesurhed fra morgenstunden

"Yeah Madonna! You can make a fucking political concert-tour once you've
released a protest record! Until then STFU, strip, caress trafficcones,
and poledance"

/Peter, som mere er til mindre koncerter hvor der ikke er brug for
storskærme.

--
M.v.h. Peter.
http://musicbrainz.org/