Band på Roskilde Søndag
Fra : Øistein

Dato : 20-06-01 01:11

Er om litt på vei til Roskilde-festivalen, og skal møte en venn
Søndagen som bare skal ha søndags-billett. Er det noen som har
noe inside information eller hørt noen viske om om hvilke bands som
skal spille søndagen, jmf. bands hjemmesider o.l.

takker for svar.

--
Øistein
Roskilde-5-på-topp: *PJ Harvey*Neil Young*Placebo*Bob Dylan*Manu Chou*

Fra : Michael Thomsen

Dato : 20-06-01 08:43

> noe inside information eller hørt noen viske om om hvilke bands som
> skal spille søndagen, jmf. bands hjemmesider o.l.

Som jeg skrev her for nogle få dage siden køber jeg også søndagsbillet, og
var udelukkende interesseret i at se Patti Smith og Magnetic Fields på
festivalen. iflg. deres hjemmesider ser det nu ud til at begge navne rent
faktisk SKAL spille søndag. Hæ! (derudover ved jeg ikke noget, men ifølge
festivalens officielle hjemmeside bliver den officielle spilleplan MEGET
snart frigivet)

Michael

Fra : Michael Thomsen

Dato : 20-06-01 09:27

- Og ifl. deres officielle hjemmeside lukker The Cure festivalen kl. 22!

Fra : Michael Hjorth

Dato : 21-06-01 23:01

"Øistein" wrote:

> [...]
> noe inside information eller hørt noen viske om om hvilke bands som
> skal spille søndagen, jmf. bands hjemmesider o.l.

Check evt.
http://www.universitetsradio.dk/roskilde/bands/index.shtml?index=dag

Michael.