Billeder fra MacBruger workshoppen
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-01-01 22:31

Billeder fra MacBruger workshoppen

Så er billederne fra dagens MacBruger workshop på nettet, du finder dem
på: http://www.photo-gallery.dk - se i mappen "computer", der finder du
mappen "mac_bruger_workshop_jan.2001", den indeholder 39 dugfriske
billeder i JPG-format.

- OBS - OBS - OBS - OBS - OBS - OBS - OBS - OBS - OBS - OBS - OBS -

Efter sidste MacBruger workshop blev jeg opmærksom på, at rigtig mange
henter alle billederne, det kan godt give run på min ADSL forbindelse på
512 Kilobit, den kan ca. levere et billede pr. sekund, så hvis I oplever
lang ventetid, så er det fordi der er kø, og så kan det være smart, at
prøve igen på et senere tidspunkt.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Carsten Matzon

Dato : 13-01-01 23:43

Fedt at du lagde fotos op så man kan se ansigter på dem der dagligt skriver i
denne NG....

Du er vist en gammel gris Niels... hiii

Mvh

Carsten

On Sat, 13 Jan 2001 22:30:56 +0100, Niels Ebbesen wrote
(in message <3A60C90E.AEC2CD2@niels-ebbesen.net>):

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 14-01-01 13:07

carsten@matzon.dk,Ny-Internet writes:
>Fedt at du lagde fotos op så man kan se ansigter på dem der dagligt
> [...]

NAj, naj, han er skam nydelig

Men hvis du tænker på det close-up billede af damen i den sorte kjole, så
er "de" næsten ikke til at komme uden om, så....-)

Hilsen Hanne

Fra : Spritt Schapiro

Dato : 16-01-01 14:53

*LOL*

If u've got it - flaunt it...

S.

--
*Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk *

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-01-01 15:50

Spritt Schapiro <spritt@startrekmail.com> wrote:

> flaunt

.... som betyder?

v.h.
Martin

Fra : Reynard Fox

Dato : 16-01-01 18:27

In article <1enc3fz.1823l7pc37iv4N%martinmarius@petersen.mail.dk>,
martinmarius@petersen.mail.dk (Martin Petersen) wrote:

> ... som betyder?

Merriam-Webster's Collegiate Dictionary beskrev 'flaunt' således:
Main Entry: flaunt
Pronunciation: 'flont, 'flänt
Function: verb
Etymology: perhaps of Scandinavian origin; akin to Old Norse flana to
rush around.
Date: 1566
intransitive senses
1 : to display or obtrude oneself to public notice
2 : to wave or flutter showily <the flag flaunts in the breeze>
transitive senses
1 : to display ostentatiously or impudently : PARADE <flaunting his
superiority>
2 : to treat contemptuously <flaunted the rules -- Louis Untermeyer>
synonym
- flaunt noun
- flaunt·ing·ly /'flon-ti[ng]-lE, 'flän-/ adverb
- flaunty /-tE/ adjective

Hmmm, pizza-tid eller Pasta-tid; Et af livets store eksistentielle
spørgsmål. Et andet stort spørgsmål er: Cola eller citron tea
(personligt har jeg i dag valgt begge dele).

Share and enjoy!
Reynard …:·

--
....more controversial than Oolon Coluphid's trilogy
of philosophical blockbusters: Where God Went Wrong,

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-01-01 18:56

Hanne Hertzog wrote:

> Men hvis du tænker på det close-up billede af damen i den sorte kjole, så
> er "de" næsten ikke til at komme uden om, så....-)

- det var heller ikke meningen, og der bør vel også være kunstnerisk
frihed til lidt artwork...

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen