|
| CC dårlig support Fra : Sønderbronx \(6400\) |
Dato : 18-07-06 10:10 |
|
Hejsa
Er der andre end mig, der bare oplever total dårlig support hos CC
(CyberCity).
Har ikke kunne logge mig på nettet, fordi der er noget galt med mit
password - sender så en mail til deres support, for at få et nyt sendt, men
intet er sket - Det er 14 dage siden nu.
S
| |
Bjarke Andersen (18-07-2006)
| Kommentar Fra : Bjarke Andersen |
Dato : 18-07-06 12:12 |
|
"Sønderbronx \(6400\)" <ingenmail@tak.dk> crashed Echelon writing
news:44bca54f$0$22919$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
> Er der andre end mig, der bare oplever total dårlig support hos CC
> (CyberCity).
>
> Har ikke kunne logge mig på nettet, fordi der er noget galt med mit
> password - sender så en mail til deres support, for at få et nyt
> sendt, men intet er sket - Det er 14 dage siden nu.
Vi kan først snakke om dårlig support når du osse har prøvet at ringe til
dem.
--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address
| |
Sønderbronx \(6400\) (18-07-2006)
| Kommentar Fra : Sønderbronx \(6400\) |
Dato : 18-07-06 14:14 |
|
Det er også afprøvet.....
S
"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns98048647EE970bjoegdk@130.225.247.90...
> "Sønderbronx \(6400\)" <ingenmail@tak.dk> crashed Echelon writing
> news:44bca54f$0$22919$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
>
>> Er der andre end mig, der bare oplever total dårlig support hos CC
>> (CyberCity).
>>
>> Har ikke kunne logge mig på nettet, fordi der er noget galt med mit
>> password - sender så en mail til deres support, for at få et nyt
>> sendt, men intet er sket - Det er 14 dage siden nu.
>
> Vi kan først snakke om dårlig support når du osse har prøvet at ringe til
> dem.
>
> --
> Bjarke Andersen
> Wanna reply by email? Remove the spammer in address
| |
Webhuset (18-07-2006)
| Kommentar Fra : Webhuset |
Dato : 18-07-06 16:46 |
|
"Sønderbronx (6400)" <ingenmail@tak.dk> skrev i en meddelelse
news:44bca54f$0$22919$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hejsa
>
> Er der andre end mig, der bare oplever total dårlig support hos CC
> (CyberCity).
>
Jeg har opgivet dem fuldstændigt og er HELT holdt op med at anbefale dem til
folk. Hver og een af dem jeg tidligere har foreslået at benytte CyberCity
har haft STORE problemer (især med deres hamrende ustabile IP telefoni) og
ALLE henvendelser til deres support ryger ud i INGENTING. De svarer ikke, de
ringer ikke tilbage og reagerer aldrig på hverken emails eller telefoniske
henvendelser.
Efter min mening er der igen tale om en udbyder der lever højt på sit "gamle
navn" og sin enorme markedsføring. Det er som med DSB - de eneste rigtigt
tilfredse kunder må være dem der er skuespillere i deres reklamer....
Jeps - jeg hader Cybercity!
Finn
| |
John Hinge (19-07-2006)
| Kommentar Fra : John Hinge |
Dato : 19-07-06 08:17 |
|
On 18 jul 2006 Webhuset was heard to say:
(om Cybercity)
> og ALLE henvendelser til
> deres support ryger ud i INGENTING. De svarer ikke, de ringer ikke
> tilbage og reagerer aldrig på hverken emails eller telefoniske
> henvendelser.
>
De få gange jeg har haft brug for at tage fat i deres support har
jeg haft en anden oplevelse end dig.
> Efter min mening er der igen tale om en udbyder der lever højt på
> sit "gamle navn" og sin enorme markedsføring. Det er som med DSB -
> de eneste rigtigt tilfredse kunder må være dem der er skuespillere
> i deres reklamer....
>
Jeg er faktisk ganske tilfreds med min forbindelse, og nej, jeg er ikke
en af skuespillerne :)
>
> Jeps - jeg hader Cybercity!
>
Det skal du ha lov til, du har øjensynligt haft nogle kedelige
oplevelser med dem. Men jeg tror ikke man kan finde en udbyder hvor
der overhovedet ikke er nogen som har haft den slags.
--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
On usenet I represent no one but myself.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..
Are you on Drugs ?" Gordo - The Black Hand - KotDT #79
| |
N_B_DK (13-08-2007)
| Kommentar Fra : N_B_DK |
Dato : 13-08-07 00:02 |
|
"Webhuset" <finnc-SLET-REMOVE-FJERN@webhuset.dk> wrote in message
news:44bd0238$0$3461$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Efter min mening er der igen tale om en udbyder der lever højt på sit
> "gamle navn" og sin enorme markedsføring. Det er som med DSB - de
> eneste rigtigt tilfredse kunder må være dem der er skuespillere i
> deres reklamer....
Jeg er nu fuldt ud tilfreds (nu) men det var ikke uden kamp (havde 100%
samme historie som dem i kontant udsendelsen), men nu kan jeg ikke klage
(efter CC endelig fattede det var dem der havde lavet en fejl), så bliver
der ALTID ringet tilbage inden der er gået 1-2 timer. (ligeledes kan jeg jeg
heller ikke klage over hverken pris, eller hastighed)
--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
| |
Brian K (19-07-2006)
| Kommentar Fra : Brian K |
Dato : 19-07-06 23:38 |
|
"Sønderbronx (6400)" <ingenmail@tak.dk> skrev i en meddelelse
news:44bca54f$0$22919$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hejsa
>
> Er der andre end mig, der bare oplever total dårlig support hos CC
> (CyberCity).
>
Hej
Jeg har altid fået en perfekt behandling hos CC support - har dog lige
skiftet til Fullrate, men det var på grund af hastighed/pris.
Har været kunde hos CC i ca. 5 - 6 år.
mvh
brian
| |
Thomas Thorsen (03-08-2006)
| Kommentar Fra : Thomas Thorsen |
Dato : 03-08-06 23:57 |
|
Jeg fik sådan en sjov en her af CC support:
********************************
Kære Thomas Thorsen,
Det ved vi desværre ikke noget om da vi ikke yder support på det. Prøv evt.
at søge på google.com.
Jeg håber, at du har fået svar på dit spørgsmål - ellers er du mere end
velkommen til kontakte os igen.
Med venlig hilsen
<supporternavn>
Cybercity kundeservice
Frederikskaj 6
1780 København V
Tlf: 33983398
Fax: 33983348
www.cybercity.dk
venligst reply denne e-mail
-----Original Besked-----
Nedenstående er indtastet på
erhverv.cybercity.dk/kontakt/privat/kundeservice/
Dit navn: Thomas Thorsen
Din e-mailadresse: <minemail>
Dit brugernavn(dslxxxxx/evt.cccxxxxx):<mitbrugernavn>
Spørgsmål/kommentar: Kan jeg ikke tilgå min email med IMAP ?
Hvad er det smarte ved POP3?
********************************
Underligt at de ikke supporterer deres egen produkter. Men jeg afventer
stadig en forklaring (har svaret på mailen), så jeg venter med min endelige
dom.
| |
Terkel Pedersen (16-08-2006)
| Kommentar Fra : Terkel Pedersen |
Dato : 16-08-06 19:46 |
|
Hej
Kan tilslutte mig synspunktet.
Jeg har ikke kunnet logge på Cybercitys server i over en måned med mit ISDN
modem. Faktisk har der været problemer siden påske, men i den sidste
månedstid har der været totalt lukket. Jeg kan ringe op til serveren, men
bliver afvist.
Sjovt nok kan jeg med det samme udstyr logge på TDC's server.
Når jeg ringer eller mailer (gennem TDC) til Cybercitys support, får jeg at
vide at der for tiden ganske rigtigt er visse problemer for deres dial up
kunder, men at teknikerne arbejder på problemet. De kan dog ikke give en
tidshorisont for hvornår problemet kan være løst. Hvis man tager
supporternes udmelding for pålydende har teknikerne altså arbejdet på
problemet siden påske.
Dial up kunderne er åbenbart ikke længere en kundegruppe de prioriterer ret
højt, for så havde problemet nok været løst for længst.
mvh.
Terkel Pedersen
"Sønderbronx (6400)" <ingenmail@tak.dk> skrev i en meddelelse
news:44bca54f$0$22919$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hejsa
>
> Er der andre end mig, der bare oplever total dårlig support hos CC
> (CyberCity).
>
> Har ikke kunne logge mig på nettet, fordi der er noget galt med mit
> password - sender så en mail til deres support, for at få et nyt sendt,
> men intet er sket - Det er 14 dage siden nu.
>
> S
>
>
| |
Klaus D. Mikkelsen (16-08-2006)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 16-08-06 20:00 |
|
Terkel Pedersen skriver:
>
> Når jeg ringer eller mailer (gennem TDC) til Cybercitys support, får jeg at
> vide at der for tiden ganske rigtigt er visse problemer for deres dial up
> kunder, men at teknikerne arbejder på problemet. De kan dog ikke give en
> tidshorisont for hvornår problemet kan være løst. Hvis man tager
> supporternes udmelding for pålydende har teknikerne altså arbejdet på
> problemet siden påske.
Telenor min bare r...
Samme snak med Sonofon da de leverede ADSL, nu henviser de til CC.
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
| |
N_B_DK (13-08-2007)
| Kommentar Fra : N_B_DK |
Dato : 13-08-07 00:03 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
news:44E36B3A.9296A044@du.kan.finde.den
> Samme snak med Sonofon da de leverede ADSL, nu henviser de til CC.
Er det underligt ?
--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
| |
Niels Kristian Jense~ (07-08-2007)
| Kommentar Fra : Niels Kristian Jense~ |
Dato : 07-08-07 11:12 |
|
"Sønderbronx \(6400\)" <ingenmail@tak.dk> wrote in
news:44bca54f$0$22919$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
> Er der andre end mig, der bare oplever total dårlig support hos CC
> (CyberCity).
Jeg har ikke haft problemer med CC support. De svarer rimeligt hurtigt og
som regel er de ret hjælpsomme.
Mvh. NKJensen
| |
Ukendt (07-08-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 07-08-07 11:21 |
|
Niels Kristian Jensen wrote:
> "Sønderbronx \(6400\)" <ingenmail@tak.dk> wrote in
> news:44bca54f$0$22919$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
>
>> Er der andre end mig, der bare oplever total dårlig support hos CC
>> (CyberCity).
>
> Jeg har ikke haft problemer med CC support. De svarer rimeligt
> hurtigt og som regel er de ret hjælpsomme.
Det samme her. Jeg har altid hørt fra andre eller tredjepart at CyberCity giver dårlig support, men jeg kan kun sige at de er kvikke og hjælpsomme, og husker endda selv at ringe tilbage. Jeg kan ikke se hvad de skulle gøre bedre - udover måske at reducere længden på deres voice response beskeder Jeg ved ikke om der er forskel på erhvervsabonnement og privat. At fejlene så de fleste gange har skyldtes lidt rod hos dem er noget andet - men de er vist ovre den værste pukkel nu.
| |
John (07-08-2007)
| Kommentar Fra : John |
Dato : 07-08-07 15:50 |
|
> "Sønderbronx \(6400\)" <ingenmail@tak.dk> wrote in
> news:44bca54f$0$22919$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:
>
>> Er der andre end mig, der bare oplever total dårlig support hos CC
>> (CyberCity).
Ja, jeg oplever også deres kundeservice som værende af ringere og
ringere kvalitet.
Tidligere tog det sjældent mere end 1-2 minutter før man var igennem. I
dag tager det ofte 10-20 minutter.
Kompetencen hos de enkelte medarbejdere er også ret svingende.
Ofte kan svarene ikke bruges til noget og en siger noget (fx at man skal
have en ny router), mens en anden siger noget andet (nej du skal ikke
have ny router). Sådan kører det hele tiden.
Jeg savner sgu de gode gamle CC-dage.
Men man må også lade dem, at deres Solo-produker er ret
konkurrencedygtige hvad angår priserne.
Mvh
John
| |
|
|