Activity Monitor, hvilken version?
Fra : Henrik Münster

Dato : 24-08-06 19:18

Jeg abonnerer på nogle Pro-tips fra Apple som en RSS-feed. I dag fik
jeg et tip om, at "Activity Monitor" kan ligge i Dock'en, og man kan
åbne forskellige funktioner fra en menu der. Jeg går ud fra, at det er
det, der hedder Aktivitetsovervågning på et dansk system. Min
Aktivitetsovervågning kan bare ikke lave det nummer, og den har i
øvrigt en helt anden ikon. Det er vel ikke en version fra Leopard,
Apple er kommet til at vise for tidligt?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Bruno

Dato : 24-08-06 20:33

Henrik Münster wrote:
> [...]
> Aktivitetsovervågning kan bare ikke lave det nummer, og den har i øvrigt
> en helt anden ikon. Det er vel ikke en version fra Leopard, Apple er

Det virker fint her på med 10.4.7 på min Mini(G4).

Mvh

Bruno

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-08-06 22:03

On 2006-08-24 21:32:31 +0200, Bruno <dont.use@this.address.ever> said:

> Det virker fint her på med 10.4.7 på min Mini(G4).

Undskyld, men jeg klummergøj glemte en henvisning til siden. Prøv at
se, om det er samme ikon i Dock. Min Aktivitetsovervågning har en ikon,
er ligner et monitor med en kurve ligesom et EKG af et enkelt
hjerteslag. Har du også den samme menu? Den kan jeg slet ikke få frem.

<http://www.apple.com/pro/tips/activity_dock.html>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Michael Holm

Dato : 24-08-06 23:03

> [...]

> er ligner et monitor med en kurve ligesom et EKG af et enkelt
> hjerteslag. Har du også den samme menu? Den kan jeg slet ikke få frem.

smart ting :)
hvis du åbner programmet og der efter holder musen så menuen dukker op,
kan du ændre ikonet til det på applesiden ved at vælge "Dock icon" og en
af tingene!
--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 25-08-06 19:01

> [...]
> er ligner et monitor med en kurve ligesom et EKG af et enkelt
> hjerteslag. Har du også den samme menu? Den kan jeg slet ikke få frem.

Aktivitetsovervågning skal startes først.

Fra : Bruno

Dato : 25-08-06 23:21

Henrik Münster wrote:

> [...]
> ligner et monitor med en kurve ligesom et EKG af et enkelt hjerteslag.
> Har du også den samme menu? Den kan jeg slet ikke få frem.

Det er det ikon jeg har.

Håber du har fået det til at virke.

Mvh

Bruno

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-08-06 18:36

On 2006-08-26 00:20:55 +0200, Bruno <dont.use@this.address.ever> said:

> Det er det ikon jeg har.
>
> Håber du har fået det til at virke.

Tak til jer alle sammen. Det hjalp ligesom at starte programmet. Jeg
har sparket mig selv bagi, tak. Ikonet må være det, man får, når man
vælger at se processorbelastning på en maskine med to processorer. Jeg
har kun en, så mit ikon er kun det halve. Jeg beklager, at jeg
ulejligede jer med min dumhed.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster