Ram til Macbook
Fra : jtornh@gmail.com

Dato : 23-08-06 21:29

Hej

Jeg har lige købt en ny Macbook, og ønsker nu at opgradere til 2 Gb
ram.

Er der nogle der ved hvilke rammoduler der skal købes og evt. hvor de
kan købes til den bedste pris.

på forhånd tak

John Tornhøj

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-08-06 22:53

On 2006-08-23 22:29:17 +0200, "jtornh@gmail.com" <jtornh@gmail.com> said:

> Jeg har lige købt en ny Macbook, og ønsker nu at opgradere til 2 Gb
> ram.
>
> Er der nogle der ved hvilke rammoduler der skal købes og evt. hvor de
> kan købes til den bedste pris.

Gå ind på Kingstons hjemmeside, find typen, søg efter den bedste pris
på edbpriser.dk og bestil den der.

Det er type KTA-MB667/1G
Billigste pris på edbpriser.dk: Nå, OK, jeg kan ikke finde det på
edbpriser.dk. Man kan til gengæld søge på Google. Det koster kr.
700-950,- pr. blok. Her er nogle tilfældige eksempler:

<http://shop.act-it.dk/products/productinfo.aspx?productid=KTA-MB667%2F1G&menuid=>
<http://www.computerne.com/p/132242.htm>
<http://www.caslonshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=2898&MenuItemID=16>
<http://www.labtech.dk/index.php?page=products&group=27>

GÃ¥

ind på Crucials europæiske hjemmeside. Find typen og bestil den der.
Sjovt nok er der forskellige varenumre, afhængig af ens MacBook-model,
men de bruger vist alle den samme RAM.

<http://www.crucial.com/eu/index.asp>

Har du f.eks. en hvid 2 GB MacBook, er der tilbud på et sæt med to 1 GB
blokke til €210:

<http://www.crucial.com/eu/store/MPartspecs.Asp?mtbpoid=6C41F532A5CA7304&WSMD=MacBook+2%2E0GHz+Intel+Core+Duo+%2813%2Dinch+White%29&WSPN=CT541623>
--

Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : John Tornhøj

Dato : 24-08-06 20:37

Tak for hjælpen.

Du har gjort et stort stykke arbejde for mig. Det var rigtig pænt af dig.

mvh
John