iTunes og filplacering
Fra : "Bjørn E. Thorup"

Dato : 23-08-06 20:46

Halløj - Om et par dage formaterer jeg mit system (XP)
Efterfølgende kommer alt mit musik til at ligge i en anden mappe.

Kan jeg gøre sådan at jeg bibeholder mine info som fx "antal
afspillinger" og mine playlist?
Nu hvor musikken ikke har samme sti som før`´?

Er det nok bare at "Eksporter bibliotek" og når jeg så har installeret
iTunes vælge "importer" trods anden sti?

Takker
--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 24-08-06 20:55

"Bjørn E. Thorup" <asd@asd.dk> wrote:

> Halløj - Om et par dage formaterer jeg mit system (XP)

Øh, det her er dk.edb.mac

--
Mvh Martin

Fra : Jesper

Dato : 24-08-06 21:44

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Øh, det her er dk.edb.mac

Win XP kører skam glimrende på IntelMac.
--
Jesper

For serious booty shaking:
http://www.youtube.com/watch?v=KUz6S2VFtbQ

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 24-08-06 22:33

> Win XP kører skam glimrende på IntelMac.

Ja, har du naturligvis ret i... men måske ville der være bedre chance
for at få hjælp i en mere windows orienteret NG?!

--
Mvh Martin