videoer i iTMS
Fra : Michael Holm

Dato : 23-08-06 08:27

sad lige og søgte på en sang af KT Tunstall, så fik jeg også præsenteret
video'er med hende når man så klikker på "More" får man at vide det
ikke er tilgængelige i den danske butik - men hvis man vælger en af
videoerne som er fremme i nederste del af vinduet, kan man godt spille
prewiev !
Det må være tæt på at de frigiver video'er i Europa!!

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Jesper

Dato : 23-08-06 18:15

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
> prewiev !
> Det må være tæt på at de frigiver video'er i Europa!!

Ja, når ikke iTMS er leveringsdygtig, så er der hjælp at hente her:

http://thepiratebay.org/search.php?q=tunstall&video=on
--
Jesper

For serious booty shaking: