Download sider til Mac programmer..
Fra : Brian J. Nielsen [DK~

Dato : 20-08-06 14:34

Hejsa folkens,

Der findes denne side til PC: http://www.webattack.com/

Findes der en eller flere lign. sider til Mac ting..?

Mvh. Brian

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-08-06 15:12

On 2006-08-20 15:34:29 +0200, "Brian J. Nielsen [DK]" <noway@buddy.com> said:

> Der findes denne side til PC: http://www.webattack.com/
>
> Findes der en eller flere lign. sider til Mac ting..?

Tænker du på hjemmesider med omtale af programmer, som viser, hvornår
der kommer nye version, og hvor man kan downloade de af dem, der kan
downloades? Dem er der da masser af.

<http://www.versiontracker.com/macosx/>
<http://macupdate.com/>
<http://www.pure-mac.com/>

Apple har også selv en oversigt om mange programmer:

<http://guide.apple.com/index.lasso>
<http://www.apple.com/dk/downloads/macosx/>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Brian J. Nielsen [DK~

Dato : 20-08-06 15:20

> Tænker du på hjemmesider med omtale af programmer, som viser, hvornår der
> kommer nye version, og hvor man kan downloade de af dem, der kan
> downloades?

Takker for svar. De sider ser da også spændende og nyttige ud. Men jeg
tænkte mere på gemene "directories" over en hulens masse programmer delt ind
i kategorier / shareware / freeware.. Sådan så man kan danne sig et overblik
over en masse gode programmer.

Jeg har så ikke en Mac endnu, men nyder at forberede mig lidt.. Om nogle
måneder anskaffer jeg en 20" iMac. Ville gerne have en Mac Pro, men er ikke
millionær i øjeblikket.. ;)

Igen, tak for svar.

Mvh. Brian

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-08-06 16:26

Hej Brian

Brian J. Nielsen [DK] wrote:

> [...]
> i kategorier / shareware / freeware.. Sådan så man kan danne sig et overblik

De tre links er en sådan directory, hvor du også kan søge på kategorier.
Det, der kommer på de direkte links, er updates og nyheder inden for de
sidste 24 timer. Desuden er der jo også www.tucows.com - vel nok den
største af dem, men også den langsomste og mest elendige i opbygning...

> Jeg har så ikke en Mac endnu, men nyder at forberede mig lidt.. Om nogle
> måneder anskaffer jeg en 20" iMac. Ville gerne have en Mac Pro, men er ikke
> millionær i øjeblikket.. ;)

Hvad så med en MacBook + en ekstern skærm? - Det giver også en god
fleksibilitet. - Eller en IntelMini, - de er heller ikke så dyre.

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 20-08-06 17:03

> [...]
> i kategorier / shareware / freeware.. Sådan så man kan danne sig et overblik

<http://macupdate.com/> - her kan du søge f.x.efter kun shareware eller
freeware. Prøv det lige, jeg synes, det kan lige det, du efterlyser.

mvh. Mikael Kern

Fra : Brian J. Nielsen [DK~

Dato : 20-08-06 18:25

> <http://macupdate.com/> - her kan du søge f.x.efter kun shareware eller
> freeware. Prøv det lige, jeg synes, det kan lige det, du efterlyser.

Jow, det fandt jeg så ud af nu. Ret god side. Beklager jeg var lidt
besværlig, det var ikke min mening. ;)

-Brian

Fra : fjerndette

Dato : 20-08-06 16:16

Brian J. Nielsen [DK] wrote:
> Hejsa folkens,
>
> Der findes denne side til PC: http://www.webattack.com/
>
> Findes der en eller flere lign. sider til Mac ting..?
>
> Mvh. Brian

Der er osse
http://www.tucows.com

- shareware og freeware