Safari kan ikke vise Youtube.com
Fra : Henrik Münster

Dato : 15-08-06 23:01

For nogen tid siden ville min Safari ikke vise Quicktime-film som
f.eks. Apples nye reklamer. Jeg fik det gode råd herinde, at jeg skulle
slette en VLC-plugin (tror jeg nok, det var). Det virkede perfekt. Nu
vil Safari ikke vise film på youtube.com. Der står bare "Loading..." på
en sort baggrund, og så kommer den aldrig videre. Nogen gode idéer?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Jacob

Dato : 16-08-06 11:55

In article <44e24417$0$20337$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,

> [...]
> vil Safari ikke vise film på youtube.com. Der står bare "Loading..." på
> en sort baggrund, og så kommer den aldrig videre. Nogen gode idéer?

Har du prøvet at opdatere din Shockwave og Flash plugin?
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?

Youtube's egen troubleshooting beskriver:
"All of the videos on YouTube are streamed through a Flash player, so
you need to have the latest version of Macromedia Flash installed on
your computer. To download it, please visit Adobe".
-Som jo forklarer at formatet er Flash,og forsætter så med en link til
Shockwave...
Her er så en link til en selvstændig Flash installer:
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=Shoc
kwaveFlash&P5_Language=English

Da Adobe nu har overtaget Macromedia og dermed også Flash, kan de virke
lidt underligt at der stadig findes en selvstændig Flash installer til
Macintosh.

Dertil vil jeg så nævne at jeg ikke kan huske hvilken Shockwave version
jeg har kørende, men at Youtube kører fint hos mig; MBP, 10.4.7, i både
Firefox og Safari.

Mvh
Jacob

--
LOAD "*",8

Fra : ufo

Dato : 16-08-06 14:15

Jacob wrote:
> In article <44e24417$0$20337$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,

Du kan overveje at installere flip4mac som er et quicktime-plugin.
Playeren er vist gratis og kan hentes her: http://flip4mac.com/

Når du får hul igennem, kan jeg anbefale:
http://www.youtube.com/watch?v=SHC-eLeWi0U&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efappin%2Ecom%2Fvideos%2Fplay%2Easp%3FVideoLink%3D587

hilsen Esther

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-08-06 00:32

On 2006-08-16 15:14:35 +0200, "ufo" <ufo.danmark@hotmail.com> said:

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=SHC-eLeWi0U&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efapp
> in%2Ecom%2Fvideos%2Fplay%2Easp%3FVideoLink%3D587

Tak for hjælpen tli jer begge. Her til aften virkede det minsandten
igen. Måske en ekstre sluk-tænd af Safari har gjort udslaget. Tak for
linket til videoen. De er altså ikke for kvikke, nogle af de deltagere,
der er i den slags shows.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster