Batteri (MacBook Pro)
Fra : meatgoogle@yahoo.com

Dato : 15-08-06 11:11

Hej der, jer alle sammen.

Jeg så lige denne her nyhed på politiken.

Jeg har selv en MacBook Pro, batteriet bliver helt ekstremt varmt...

Nogen der ved noget om reactioner fra Apple?

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 15-08-06 14:47

<meatgoogle@yahoo.com> wrote:

> Hej der, jer alle sammen.
>
> Jeg så lige denne her nyhed på politiken.
>
> Jeg har selv en MacBook Pro, batteriet bliver helt ekstremt varmt...
>
> Nogen der ved noget om reactioner fra Apple?

Tjah - mit batteri er skiftet (havde et serienummer, som berettigede, se
evt. apple.dk). Apple angav aldrig en årsag til udskftningen, kun at
"batterierne ikke lever op til den standard..."

Om det var vamen: Tvivler - det nye er lige så varmt 8eller er det
MBP'en?)

--
MA @ 55.01.44N/11.50.39E - www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse

-- and don't forget to boogie

Fra : Mette Christensen

Dato : 15-08-06 19:21

meatgoogle@yahoo.com skrev:
> Hej der, jer alle sammen.
>
> Jeg så lige denne her nyhed på politiken.
>
> Jeg har selv en MacBook Pro, batteriet bliver helt ekstremt varmt...
>
> Nogen der ved noget om reactioner fra Apple?

Jeg har haft iBook i mange år, det er en kendt problem. JEg har hørt om
folk der er faldet i søvn med den i sengen og vågnet op med brand i
sengetøjet. Jeg har da selv fået brandsår (grad 1) i forbindelse med at
se en film på maskinen og da MAC var liggende på lårene blev de lige så
varme som batteriet ----- AV.

Mette

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-08-06 20:48

Mette Christensen <mette@neland.dk> wrote:

> [...]
> sengetøjet. Jeg har da selv fået brandsår (grad 1) i forbindelse med at
> se en film på maskinen og da MAC var liggende på lårene blev de lige så

tja:

"1. When using your portable computer, place it on a hard surface,
such as a desktop or a tray. A hard surface allows air to flow under the
computer to dissipate heat. Placing it on a soft surface such as a towel
or pillow (or lap) is not recommended because it does not allow air to
flow under the computer."

fra

<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=30612>
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...