One Night at McCools!
Fra : Andrew

Dato : 19-06-01 23:04

Hejsa

Jeg så lige subj. i bio igår!
KANON film, en af de fedeste jeg længe har set.
Det er UTROLIGT godt skruet sammen, og skide sjov!

Hvad synes i andre om den?
....fed, ik´?

Mvh And

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-06-01 23:13

Hej!

Andrew wrote:

> Jeg så lige subj. i bio igår!
> KANON film, en af de fedeste jeg længe har set.
> Det er UTROLIGT godt skruet sammen, og skide sjov!

Nemlig, den er genial. Fed storyline og massere af overraskelser. Kan
klart anbefales.

> Hvad synes i andre om den?
> ...fed, ik´?

:)

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

ICQ: 33584449 / 24h

Fra : Mikkel Winther Jense~

Dato : 20-06-01 01:55

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
>
> Jeg så lige subj. i bio igår!
> KANON film, en af de fedeste jeg længe har set.
> Det er UTROLIGT godt skruet sammen, og skide sjov!

Stor filmkusnt er det jo ikke, men den er fed. Rigtig FED!!

VH MIKKEL

Fra : Rune Bang Lyngsoe

Dato : 20-06-01 02:30

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> jublede:

> KANON film, en af de fedeste jeg længe har set.
> Hvad synes i andre om den?

Hmm, jeg kan nu ikke slå mig op til mere end god underholdning. Og
fætteren kunne de for min skyld godt have skåret helt ud af filmen.
Den med at en mand fra det bedre borgerskab viser sig at have fra
normalen afvigende sexuelle præferencer synes jeg efterhånden jeg har
set lidt for ofte til at den stadig fænger. Specielt da jeg ikke fandt
at udførelsen i denne film var over gennemsnittet (den sidste scene
man ser ham i var dog ganske godt fundet på).

>Det er UTROLIGT godt skruet sammen, og skide sjov!

Det at man ser historien fra forskellige sider var ganske godt fundet
på. Da jeg så filmen gik jeg ubevidst ud fra at det vi så med
bartenderens øjne var den sandfærdige beretning, så jeg havde ikke så
lidt medlidenhed med ham. Men ret beset er der vel ingen grund til at
tro mere på hans historie end alle andres (måske lige bortset fra
fætterens - igen, han gøres en tand for ynkelig til at det er sjovt)
så måske var han i bund og grund en bølle, og ikke en der var nogen
som helst grund til at heppe på?

      1000Kys&Kram

         Rune Lyngsø
--
------------------------------¬Sølystgade 42-----------------------------------
Disclaimer: The opinions expressed by the Department of Computer Science,

Fra : etta

Dato : 20-06-01 06:25

og liv tyler.. hun er sexet! klæder hende faktisk med de extra kilo!

etta

Fra : Jesper Winding

Dato : 20-06-01 07:54

> og liv tyler.. hun er sexet! klæder hende faktisk med de extra kilo!

Yep

-=JESPER=-

Fra : Jens Thomsen

Dato : 20-06-01 10:08

etta <etta@place.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gpbv1$5ku$1@news.inet.tele.dk...
> og liv tyler.. hun er sexet! klæder hende faktisk med de extra kilo!

Nu er du vel klar over, at hun brugte en body-double?

MVH
Jens

Fra : H.H

Dato : 20-06-01 10:19

"Jens Thomsen" <v1707@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> etta <etta@place.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:9gpbv1$5ku$1@news.inet.tele.dk...
>
> Nu er du vel klar over, at hun brugte en body-double?

Hvor har du det fra ?

Fra : Jens Thomsen

Dato : 20-06-01 10:50

H.H <hotmail@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:WTZX6.5160$VQ4.797350@news010.worldonline.dk...

> Hvor har du det fra ?

Liv Tyler selv såmænd, da hun var gæst hos Jay Leno for kort tid siden. De
viste klippet, hvor hun vasker bil. Hendes hoved er digitat sat ind over en
andens krop.

MVH
Jens

Fra : etta

Dato : 20-06-01 11:09

nu var det jo ikke kun i forbindelse bilmasturbations-scenen at man kunne se
hendes kurver, og der blev vel ikke brugt double i hele filmen, eller hvad!

med "uden sikker viden"
etta

Fra : Jesper Winding

Dato : 20-06-01 12:02

Nu så jeg tilfældigvis også Jay Leno - og det hørte jeg ikke en skid om -
til gengæld hørte jeg at hun følte det ret befriende at spille en
udfordrende rolle og at hun ikke havde noget imod at vise hvordan "Gud"
havde skabt hende - så den holder sku ikke...

-=JESPER=-

Fra : H.H

Dato : 20-06-01 17:17

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udfordrende rolle og at hun ikke havde noget imod at vise hvordan "Gud"
> havde skabt hende - så den holder sku ikke...

Det er jo heller ikke første gang hun har smidt kludene på film

Fra : Jens Thomsen

Dato : 21-06-01 10:34

Jesper Winding <jesperw@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gpvr9$c3l$2@news.inet.tele.dk...
> [...]
> udfordrende rolle og at hun ikke havde noget imod at vise hvordan "Gud"
> havde skabt hende - så den holder sku ikke...

Nå. Måske skulle du se bedre efter. Oplysningen afstedkom en længere
diskussion på mit kollegiekøkken, så jeg var ikke litgefrem den eneste.

MVH

Fra : Peter Westh

Dato : 22-06-01 13:51

> Nå. Måske skulle du se bedre efter. Oplysningen afstedkom en længere
> diskussion på mit kollegiekøkken, så jeg var ikke litgefrem den eneste.

Nedenfor er hvad CNN.com kan fortælle. Mon ikke hun har lavet gas? Der
bliver fyret så meget gas af i de talkshows.

Peter

"Tyler was particularly shy about shooting a lusty scene where she washes a
car. To help inspire Tyler, director Harald Zwart showed her the seductive
car-wash scene from "Cool Hand Luke."

"The woman is washing the car, and I thought it was an unbelievably sexy,
beautiful scene, but I just thought, 'Oh, my God, how can I do that? How can
I be that sexy?' " Tyler said. "And also I was just self-conscious about it.
I was basically going to be like a Playboy video for the crew guys for a
couple of minutes."

To shoot the scene, Zwart cleared non-essential crew members off the set
then "played loud music and let her do her thing," he said.

"It's a really sexually charged scene. But Liv is the reason why it is sexy
and appealing without being trampy. She has so much class," Zwart said.

"She was stunning in a lot of films before, but I remember thinking this
would be great if I could be the one who made that movie showing she could
be really incredibly sultry and sexy. Because you knew it was all there, but
she had some more introverted, innocent parts before this. And it was fun to
be the one to draw that out of her."

Fra : Jesper Winding

Dato : 23-06-01 05:56

Thank You

-=JESPER=-

Fra : H.H

Dato : 20-06-01 17:16

> [...]
> nyhedsmeddelelse:WTZX6.5160$VQ4.797350@news010.worldonline.dk...

> Liv Tyler selv såmænd, da hun var gæst hos Jay Leno for kort tid siden.

ok

>De
> viste klippet, hvor hun vasker bil. Hendes hoved er digitat sat ind over
en
> andens krop.

Hvad var årsagen ?

Fra : Jesper Winding

Dato : 20-06-01 21:14

Følg med i tråden - der er ingen bodydouble eller digalt indscanede hoveder
nogen steder...

-=JESPER=-

Fra : Jens Thomsen

Dato : 21-06-01 10:36

Jesper Winding <jesperw@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gr0eu$si3$2@news.inet.tele.dk...
> Følg med i tråden - der er ingen bodydouble eller digalt indscanede
hoveder
> nogen steder...

Jeez...

Hvad med at holde en høflig tone. Og lær at quote ordentligt.

MVH

Fra : Jesper Winding

Dato : 21-06-01 11:04

Give me a break - skal du også puttes når du skal sove?

Hvis du er med på den kan vi jo vædde - skal vi sige DVD'en når den kommer?

MVH my ass

Fra : Jens Thomsen

Dato : 21-06-01 11:27

Jesper Winding <jesperw@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gsgrp$63f$1@news.inet.tele.dk...
> Give me a break - skal du også puttes når du skal sove?

....fra en, der quoter som en teenager. Hvor svært kan det være?

LOL

og

*PLONK*

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 21-06-01 12:04

"Jens Thomsen" <v1707@groenjord.dk> wrote in message

> Jesper Winding <jesperw@privat.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:9gsgrp$63f$1@news.inet.tele.dk...
>
> ...fra en, der quoter som en teenager. Hvor svært kan det være?

Synes I ikke selv i skulle droppe det der personfnidder, og grave nogle
links til nogle "beviser" op i stedet?

Joakim

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 21-06-01 14:16

"Joakim Lauridsen"
> Synes I ikke selv i skulle droppe det der personfnidder, og grave nogle
> links til nogle "beviser" op i stedet?
>
> Joakim

Jeg har søgt, men fandt intet. Her er derimod et par andre "sjove" citater:

"It's not very interesting, apart from the many and varied ways Liv Tyler
exposes her body (and lack of acting ability)."
-- Glenn Whipp, DAILY NEWS LOS ANGELES

"An uneven and fairly forgettable comedy that produces only sporadic
laughter."
-- Steve Rhodes, STEVE RHODES' INTERNET REVIEWS

"While there are humorous moments, they never build to become more
than unconnected bits of silliness."
-- Michael Elliott, MOVIE PARABLES

Fra : Jesper Winding

Dato : 21-06-01 12:37

Årh hold op - fordi du ikke forstår engelsk og hellere ser på plastik dukker
og Lara Coft look-a-likes end naturlige former som den yndige miss Tyler
tydeligvis besider - behøves vi andre jo ikke lytte til jeres kollegie
fnidder - i det mindste kunne vi da forstå et program som Jay Leno i mine
kollegie dage for snart ti år siden... Put your money where your mouth is -
or keep it shut...
Og jeg nægter sku at tro at en dengse som dig ikke skal puttes...
Men selvfølgelig - jeg skal da gerne holde min ende - find beviser - og
DVD'en er din

Fra : etta

Dato : 21-06-01 13:49

forstår jeg dig ret, jens thomsen. du mener der er brugt body-double hele
filmen igennem? det ville jo være et arbejde uden lige i forhold til at hyre
en skuespiller der har de fornødne depoter sotospeak... eller at tvangsfodre
miss tyler med trøfler, blød nougat og cacaomælk!

Fra : Aakjær

Dato : 21-06-01 23:59

etta <etta@place.com> wrote in message
> og liv tyler.. hun er sexet! klæder hende faktisk med de extra kilo!
>
> etta

Syns' altså så'n hun ligner en hest i hovedet :) Med den stooore mund og det
aflange ansigt, men flot krop helt sikkert.