Suzuki FZ50 - Tuning =)
Fra : diamond

Dato : 19-06-01 23:00

---Davz---

Jeg har lige købt en "ny" Suzuki FZ50 - Og Damit jeg gider ikke kun, køre
35 på den!! =)

Jeg har set inde på Nettet efter nogle gode måder at tune den på, men jeg
fatter ikke så meget af det =/

Så hvis der er en som har nogle GODE Tricks - Og nemt at gå til, må de MEGET
GERNE skrive tilbage!!! [Nogle billeder af hvordan, vil da også være
Nice] - [Den Skal bare op på Ca. 50-60 =))
Håber jeg hører fra Jer =) PLZ HELP ;)

ICQ : 42548612

Fra : Morten Olsson

Dato : 20-06-01 00:33

Davs du,

jeg har selv haft en fz'er - og det er ikke den nemmeste knallert at tune må
jeg sige...

Jeg tror ikke at du kan få den op på 50-60 blot med "tricks"... Jeg satte et
færdig-
lavet tunsæt fra protuna på (dog uden karburator - den fandtes ikke
dengang) - og
den kørte vel en 45-50 stykker bagefter...

Jeg kunne tage fejl - men jeg tror nu du bliver nødt til at investere i et
komplet sæt
hvis det rigtig skal give noget...

Held og lykke

Morten

Fra : Michael Bested

Dato : 20-06-01 17:16

Hej...

Glem det der med at få en FZ'er til at køre ret meget mere end
50 km/t. - det er simplethen umuligt.

Prøv at sætte en større dysse i, noget lignende 62,5", samt sætte
en større stus på. Det giver dig ca. 5 km/t., og det koster ikke
det helt vilde.

--
Michael Bested
michael@bested.nu

Fra : Morten Olsson

Dato : 21-06-01 17:18

Hmmm - min kørte jo altså 45-50 stykker uden at der var pillet ved hverken
studs eller karb...
Hvis man fik skiftet studs og karb skulle den vel nok rende noget mere ?

Morten

Fra : Thomas

Dato : 20-06-01 18:28

En fz'er er en god knallert men det er ikke lige til at få den til at rende
stærkt. De kan godt komme til at køre meget stærkt. Men vil man ha en hurtig
knallert så er en scooter sagen. En fz'er er nok den mest holdbare knallert
efter min mening men ikke en god maskine at tune.

mvh.
Thomas

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 22-06-01 19:47

Fyr en ny cylinder i, skift dysen, en tun-udstødning er også okey..

Mvh
Christian