er jeg nødt til clean install?
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 04-08-06 15:19

Min MacBook Pro vil ikke to ting:

Printe på min goe gamle HP Deskjet 920c - den printer fint fra PowerBook
m Tiger + iMac m Jaguar. Fra MBP'en kommer der hhv store og små str.
linier - ulæseligt
Har prøvet
- at "Nulstille udskrivningssystem" i Printerværktøj
- at lægge /Library/Printers/hp/deskjet væk, geninstallere ved at
dobbelktklikke på /Library/Receipts/Hewlet....pkg - virkede ikke. hp.com
har ikke flere forslag - endsige pkg'er til download

og den anden ting:

Cocoaspell vil ikke installere. Har fulgt den glimrende vejledning, jeg
med held har fulgt før, men der er gået noget helt galt. Foreløbigt er
det opgivet, idet jeg her har på fornemmeren der skal en archive and
install til..

men det med printeren.... forslag?

venlig hilsen

Martin

--
MA @ 55.01.44N/11.50.39E - www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse

-- and don't forget to boogie

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 04-08-06 16:27

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> [...]
> dobbelktklikke på /Library/Receipts/Hewlet....pkg - virkede ikke. hp.com
> har ikke flere forslag - endsige pkg'er til download

Har nu prøvet Gimp-Print - med held (efter at have downloaded 24 MB fra
hp, installeret - stadig samme resultat). Med held, men ikke 1005
succes. Printet kunne være meget pænere! Men der er alså hul igennem.