Kan I se denne hjemmeside...?
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-07-06 12:54

Er alle mine browsere for gamle, eller er www.oroe.dk forbeholdt folk der
bruger windows...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Hovard

Dato : 28-07-06 13:13

Den hjemmeside er fin nok.
Jeg ser den i Firefox under Mac OS (den er også OK under Explorer)

---JanH

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 28-07-06 15:31

Jan Hovard <jan@hovard.dk> wrote:

> Den hjemmeside er fin nok.
> Jeg ser den i Firefox under Mac OS (den er også OK under Explorer)

Sikker!
Hvordan navigerer du rundt på siden?

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-07-06 15:50

Preben Bødker Nielsen wrote:

> Sikker!
> Hvordan navigerer du rundt på siden?

Netop... en gammel html-kode-haj som mig tar' jo straks et kik på
sourcekoden, og der kan jeg se, at der er nogle undermenuer som ikke
virker, men det underlige er godt nok, at der ikke er eneste browser til
Mac som kan vise dem...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 28-07-06 14:11

Hej Niels

Nej, det er ikke dine browsere... Jeg kan komme til forsiden, og ellers
ikke andet. Klikker jeg på 'Login', bliver jeg bedst om brugernavn og
passwrod. - Så den er forbeholdt beboere...
mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 28-07-06 15:31

> Klikker jeg på 'Login', bliver jeg bedst om brugernavn og
> passwrod.

Surprice

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Jan Hovard

Dato : 28-07-06 17:21

Det password er til adm. af CMS.

---JanH

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 28-07-06 15:16

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Er alle mine browsere for gamle, eller er www.oroe.dk forbeholdt folk der
> bruger windows...

Jeg kan kun få lov at se forsiden - henvisningerne virker ikke;
Prøvet i Safari Version 2.0.4 (419.3); Camino 1.0.2 og Firefox 2 beta

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 28-07-06 15:31

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Er alle mine browsere for gamle, eller er www.oroe.dk forbeholdt folk der
> bruger windows...

Ingen navigation mulig i Firefox, Safari, IE samt Opera.

Sidenavigationen, som ikke virker på Mac OS, kan ses her:
<http://www.oroe.dk/coustermer_layout/menu1_func.php>
<http://www.oroe.dk/coustermer_layout/menu2_func.php>
<http://www.oroe.dk/coustermer_layout/menu3_func.php>

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Jan Hovard

Dato : 28-07-06 17:30

Det er da rigtigt, jeg kan også kun se forsiden ikke navigere rundt.

---JanH

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 28-07-06 21:42

Jan Hovard <jan@hovard.dk> wrote:

> Det er da rigtigt, jeg kan også kun se forsiden ikke navigere rundt.

Det passer så dårligt til kommentaren:
"Den hjemmeside er fin nok."

En hjemmeside uden navigationsmuligheder!

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Jan Hovard

Dato : 29-07-06 09:58

Nu vel, jeg var lidt hurtig til tasterne - men den ser da meget pæn ud ;=)
Jeg opfattede det i første omgang som om Niels slet ikke kunne se siden.

---JanH

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 31-07-06 21:11

Jan Hovard wrote:

> Nu vel, jeg var lidt hurtig til tasterne - men den ser da meget pæn ud ;=)
> Jeg opfattede det i første omgang som om Niels slet ikke kunne se siden.

Jeg kan som alle andre godt se forsiden, men jeg kan ikke navigere vidre,
da undermenuerne mangler.

I sitets souce-kode, kan jeg se, at et firmaa der kalder sig
www.mpsoft.dk tager æren for at ha' lavet siden, de har flg. e-mail
adresse info@mpsoft.dk - jeg vil foreslå, at vi allesammen sender dem en
hilsen og oplyser dem om, at www.oroe.dk ikke virker på Mac...

--