Vi har fået mobiltelefoner
Fra : Henrik Münster

Dato : 27-07-06 23:33

Jeg har tidligere spurgt om gode råd til valg af mobiltelefon her i
gruppen. Jeg vil lige fortælle, at min kone og jeg netop har fået vores
nye mobiltelefoner i dag. Det endte med, at vi valgte et par Sony
Ericsson Z530i. Dem kunne vores søn pludselig godt lide. Han var ellers
vil med Motorola V3. Den har jeg bare hørt så meget dårligt om, og min
kone syntes, den var lige dyr nok. Der var også en her i gruppen, der
anbefalede Z520i, og den minder meget om vores. Telefonerne er vældig
lækre, og de synkroniserer fint med min kones iBook over bluetooth. Det
eneste ærgerlige var bare, at vi kun kunne få dem i sorte. En rød og en
sort havde været smartere (og den fås også i lysegrå), men alle
internetbutikkerne havde kun sorte. Vi kunne måske været gået ned til
en butik, men det tager tid i dagtiden, som vi ikke har for meget af,
og det er sikkert en del dyrere. Jeg regner med at købe et farvet
omslag til den ene. Tak til alle, der kom med gode råd.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 28-07-06 12:10

> [...]
> og det er sikkert en del dyrere. Jeg regner med at købe et farvet
> omslag til den ene. Tak til alle, der kom med gode råd.

Tillykke med den lille ny. Du skal nok blive glad for Sony Ericssons
telefoner, de er sgu lækre. Den eneste virkelige fejl, som de har lidt
under længe, er at deres joystick med tiden giver op - uanset model.
Dette er du dog sluppet for, da de har brugt almindelige taster som
navigation på din model.
Du bør afprøve Salling Clicker til den. Det er sgu godt legetøj :)
--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.