Rapidweaver til PC platformen ??
Fra : Søren Gyring-Nielsen

Dato : 22-07-06 21:28

Hej med jer

Jeg ved godt det måske er det forkerte sted at spørge men jeg vover
pelsen alligevel og det nytte nok ikke at stille spørgsmålet i en PC
gruppe da de nok ikke kender til det ?!

Jeg kan ikke lade være med at tænke over om der finde nogle
programmer til PC platformen med samme funtionalitet som rapidweaver,
iWeb eller lignende fantastisk nemme webprogrammer.

Det er ikke fordi jeg har tænkt mig at switche til PC og jeg kan
sådan set ikke lade være med at anbefale mac fordi der netop findes
så lækre programmer som ovenstående til vores dejlige platform.

Men er der nogle her som kender til software på PC platformen som
giver PS brugere mulighed for på en forholdsvis nem måde at producere
flotte hjemmeside - gerne et program som ikke koster en formue ??

KH
SØREN

Fra : Gnyffe

Dato : 23-07-06 15:38

Hej.

Ja jeg bruger SiteSpinner 2.7 på min Windows maskine. Den bruger jeg til at
lave min hjemmeside med. Den er meget fleksibel og faktisk meget bedre end
RW. I SS er de mange flere muligheder for at lave akt muligt og umuligt, og
det er en ægte WYSIWYG på milimeteren. Prisen er omkring 350,- og den kan DL
som en prøve version på sitespinner.com

Jeg har skiftet fra Windows til Mac her i julen, men jeg bruger stadig SS
til hjemmesiden. Roder dog også med RW og Sandvox til Mac.

mvh

On 22/07/06 22:28, in article
1153600106.243514.183420@m73g2000cwd.googlegroups.com, "Søren

Fra : Søren Gyring-Nielsen

Dato : 24-07-06 10:05

Hej Gnyffe

Gnyffe skrev:

> [...]
>
> Jeg har skiftet fra Windows til Mac her i julen, men jeg bruger stadig SS
> til hjemmesiden. Roder dog også med RW og Sandvox til Mac.

Tak for din anbefaling - jeg har straks sendt den videre til et par af
mine PC venner

Hilsen
Søren

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 24-07-06 11:28

> [...]

> giver PS brugere mulighed for på en forholdsvis nem måde at producere
> flotte hjemmeside - gerne et program som ikke koster en formue ??

WYSIWYG Web Builder <http://www.wysiwygwebbuilder.com/> kunne måske også
være en mulighed.

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Søren Gyring-Nielsen

Dato : 24-07-06 21:18

Hej Mogens

Mogens Thyregod skrev:

> WYSIWYG Web Builder <http://www.wysiwygwebbuilder.com/> kunne måske også
> være en mulighed.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Mogens Thyregod
> www.mothsoft.dk¨
> moth@mothsoft.dk

Jeg takker for tippet og vil se om jeg kan finde tid til at installere
det på en PC i den nærmeste fremtid

De bedste hilsener
Søren