Tosset trackpad.
Fra : Tonny Freimanis

Dato : 17-07-06 02:12

Efter at have stået på vågeblus i godt ti timer (ved et uheld), virkede
trackpad'en på min 867 MHz 12" PowerBook pludselig ikke. Et par
genstarter og afmontering af alt perifert udstyr (netkabel, tegneplade,
skærm og tastatur) hjalp heller ikke. Heller ikke en opstart på en
anden partition virkede (begge systemer er 10.4.7), og i "Keyboard and
Mouse" preferencerne var fanebladet "Trackpad" skiftet ud med et
"Mouse" faneblad.

Heldigvis fik jeg min trackpad tilbage igen, efter at jeg havde ladet
makinen være lukket ned en halv times tid, og jeg har i mellemtiden
fået den mistanke, at for mange timer på vågeblus i varmt vejr gør
trackpad'en så varm, at den slår fra (men hellere det end en løs
forbindelse).

Er der andre, der har haft lignende erfaringer med deres trackpad's og
i givet fald:
1. Under hvilke omstændigheder?,
2. Hvor ofte?, og
3. Hvordan løste I problemet.

Jeg har købt min PB brugt for ca. tre uger siden, så jeg er lidt nervøs
for, om jeg er nødt til at sende den til reparation.

TF