MacBookPro slukker uvarslet
Fra : Jesper

Dato : 16-07-06 19:55

Nu har jeg to gange været ude for at min MBP helt uvarslet slukker.
Første gang var der 22% i batteriet, anden gang 53%. Første gang troede
jeg at den var løbet tør for strøm og sluttede strømstikket til, så
kørte den. Anden gang vidste jeg der var strøm nok i på batteriet og
startede den bare op igen, men dér slukkede den igen ved opstarten og en
anden gang straks efter opstat. Nu er jeg på strømstik det går
tilsyneladende meget godt.

Er det batteriet eller styringen det er galt med?

--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 16-07-06 20:53

> [...]
> tilsyneladende meget godt.
>
> Er det batteriet eller styringen det er galt med?

Batteriet er vel ikke begyndt at bule ud?

Fra : Jesper

Dato : 16-07-06 21:37

> Batteriet er vel ikke begyndt at bule ud?

Nej

Fra : Jesper

Dato : 17-07-06 04:45

> [...]
> tilsyneladende meget godt.
>
> Er det batteriet eller styringen det er galt med?

Nu er det blevet så slemt at den slukker efter få min selv om batteriet
er fuldt ladet. Enten er det batteriet der er defekt eller også
batteristyringen. Det forkommer ikke når MBP er på sluttet til strøm.

Fra : Tonny

Dato : 17-07-06 07:27

Jesper wrote:

> Er det batteriet eller styringen det er galt med?

Jeg havde nøjagtig samme problem for 2 uger siden. Jeg ringede til Apple
og fik tilsendt et nyt batteri og ligesiden har der ikke været problemer.

Tonny

Fra : Peter Kiil

Dato : 17-07-06 15:06

Tonny - nomail@nomail.dk on 17/07/06 8:27 wrote:

> Jeg havde nøjagtig samme problem for 2 uger siden. Jeg ringede til Apple
> og fik tilsendt et nyt batteri og ligesiden har der ikke været problemer.
>
> Tonny

Samme her, nyt batteri så var det løst.

--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.