Få vist PDF filer i browser vinduet
Fra : Bruno

Dato : 15-07-06 08:06

Hej Gruppe,

Er den nogen måde og få vist PDF filer i browser vinduet ligesom det
sker på Windows?

Jeg formoder det er fordi OSX ikke har nogen OLE feature, men måske er
der alligevel en løsning. Ihvertfald så savner jeg man bare ser en pdf
som en hjemmeside, i stedet for at preview skal starte plus man skal
slette pdf-filerne igen bagefter.

Mvh

Bruno

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 15-07-06 08:36

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> [...]
> der alligevel en løsning. Ihvertfald så savner jeg man bare ser en pdf
> som en hjemmeside, i stedet for at preview skal starte plus man skal

Adobe Acrobat.
Hvis du installerer den, får du et plugin, AdobePDFViewer, med.
Den overtager visningen i Safari.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 15-07-06 10:40

> Adobe Acrobat.
> Hvis du installerer den, får du et plugin, AdobePDFViewer, med.
> Den overtager visningen i Safari.

Hvis du synes at Adobe Reader er for tung at danse med kan du hente PDF
Browser Plugin fra:
<http://www.schubert-it.com/pluginpdf/>

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Bruno

Dato : 15-07-06 11:39

Kaj Christiansen wrote:

> Hvis du synes at Adobe Reader er for tung at danse med kan du hente PDF
> Browser Plugin fra:
> <http://www.schubert-it.com/pluginpdf/>

Tak begge to.

Jeg har hentet den PlugIn fra Schubert da jeg ikke var sikker på, om den
fra Adobe ville virke med Camino og hos Schubert stod der ikke noget om
browsere andet end at IE virker den ikke med.

Og jeg kan så rapportere at pluginpdf fra Schubert virker fint i
Camnino, det var lige hvad jeg søgte.

Mvh

Bruno

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-07-06 07:29

> [...]

> der alligevel en løsning. Ihvertfald så savner jeg man bare ser en pdf
> som en hjemmeside, i stedet for at preview skal starte plus man skal

Sæt guicktime pluginen til at vise PDF'er, eller installer en
tredieparts plugin der kan håndtere pdf.

Out of the box skulle safari i 10.4 gerne vise PDF'er.