Lydudgang på MacBook 13"
Fra : Jonas F Vincenti

Dato : 10-07-06 15:29

Hey NG

Jeg har en MacBook 13" og har været nede i Hi-Fi klubben og købe et
minijack-phono kabel så jeg kunne få en rimelig lyd ud af anlægget.

men da jeg så skal høre min musik fra mac'en er der ingen lyd :( den
kommer dog når man "roder lidt" med minijack stikket - man forsvinder
nogle gange igen -

mit problem er så om det er mac'en eller kablet?

nogle der kender til sådan noget?
--
//jonas
//t-force[a]wanadoo.dk

Fra : Terje Rydland

Dato : 10-07-06 15:46

Jonas F Vincenti <King@Ping.dk> wrote:

> [...]
> nogle gange igen -
>
> mit problem er så om det er mac'en eller kablet?

Er det ikke en kombinert inn/ut plugg?
Dvs - den har 4 kontakter. De 2 innerste er inn, de to ytterste er ut.
Så du får dårlig kontakt hvis du bare har en vanlig ut-plugg med 2
kontakter?

Jeg bare gjetter...

Terje

Fra : Jonas F Vincenti

Dato : 11-07-06 09:17

jeg fandt manualen frem - stikket er en kombination af "normal" minijack
og en digital-optisk udgang - men jeg har lånt en nyt kabel - så nu vil
jeg teste om det kan afhjælpe problemerne :)

--
//jonas
//t-force[a]wanadoo.dk