Angst, tvangstanker & hypnose !
Fra : A. Knudsen

Dato : 19-06-01 22:29

Jeg lider af ovenstående, og får medicin for det.
Efter råd fra en ven, prøver jeg nu hypnose.
Hypnotisøren er orienteret om min situation, og HAN er en de mest kendte i
DK ( Jean Felix ).
Han arbejder meget i netop ovenstående.

Er der nogle af Jer, der har erfaring indenfor for dette område, fører jeg
mig selv bag lyset, er det pengene ud af vinduet m.m. ?

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 20-06-01 19:13

Hejsa.

"A. Knudsen" <anya@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg lider af ovenstående, og får medicin for det.
> Efter råd fra en ven, prøver jeg nu hypnose.

En god ide.
> Hypnotisøren er orienteret om min situation, og HAN er en de mest kendte i
> DK ( Jean Felix ).

Jean Felix er ikke EN mand...men en serie klinikker hvor hypnotisørerne er
uddannet psykologer. I ålborg er/ var der en klinik og der har jeg været i
behandling med stor succes, jeg kender også andre der har været der til
behandling som har oplevet det positivt.

> Han arbejder meget i netop ovenstående.

Ja det gør DE

> Er der nogle af Jer, der har erfaring indenfor for dette område, fører jeg
> mig selv bag lyset, er det pengene ud af vinduet m.m. ?

De fleste kan hypnotiseres, og jeg synes det er en god investering i dit
fremtidige lykkeligere liv:)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)