opråb opråb!!!!!!
Fra : Niels Poulsen

Dato : 06-07-06 17:45

Hvorfor er der ikke noglen som har fortalt gruppen at, man kan købe
billige MP3 musikpå inter net ardssen http://www.allofmp3.com/ nu gør
jeg det!!!!
--
Niels Poulsen
Bovangen 57 B

Fra : Peter Kiil

Dato : 06-07-06 18:04

Niels Poulsen - niels-poulsen@AA.dk on 06/07/06 18:44 wrote:

> Hvorfor er der ikke noglen som har fortalt gruppen at, man kan købe
> billige MP3 musikpå inter net ardssen http://www.allofmp3.com/ nu gør
> jeg det!!!!

Det har man vel kunnet de sidste 5 år efterhånden... Og så har det vel ikke
så meget med Mac at gøre?

--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-07-06 08:38

Peter Kiil <spam@kiil.net> writes:

> Det har man vel kunnet de sidste 5 år efterhånden... Og så har det vel ikke
> så meget med Mac at gøre?

Ikke? Kan du ikke afspille mp3 på en mac, da?

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Peter Kiil

Dato : 07-07-06 09:31

Thorbjørn Ravn Andersen - nospam0000@gmail.com on 07/07/06 9:37 wrote:

> Ikke? Kan du ikke afspille mp3 på en mac, da?

Ja jeg kan også se på nøgne damer med den, men derfor poster jeg da ikke
links til dem

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-07-06 10:32

> Ja jeg kan også se på nøgne damer med den, men derfor poster jeg da ikke
> links til dem

Tiderne ændrer sig som du kan se - kan du SÅ komme i gang!

Ellers ender det jo med at Erik Richard er den eneste der gør det :)

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-06 18:32

Niels Poulsen wrote:
> Hvorfor er der ikke noglen som har fortalt gruppen at, man kan købe
> billige MP3 musikpå inter net ardssen http://www.allofmp3.com/ nu gør
> jeg det!!!!

old news og allofmp3.com er vidst lidt på den uldne kant af loven, så
vidt jeg kan forstå er der et eller flere sagsanlæg imod dem.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Bruno

Dato : 06-07-06 18:46

Niels Poulsen wrote:
> Hvorfor er der ikke noglen som har fortalt gruppen at, man kan købe
> billige MP3 musikpå inter net ardssen http://www.allofmp3.com/ nu gør
> jeg det!!!!

Måske fordi det er ligesom at fortælle man kan købe billig B&O på et
snusket værtshus!

allofmp3 udnytter at den russiske lovgivning er noget makværk og i mine
øjne er det lige så forkert og "købe" hos dem som det er og hente
piratkopier et tilfældigt sted. Faktisk kan man vist endda argumentere
for at det er mere forkert, da nogen tjener penge på at sælge piratkopier!

Mvh

Bruno

Fra : ufo

Dato : 06-07-06 20:44

Niels Poulsen wrote:
> Hvorfor er der ikke noglen som har fortalt gruppen at, man kan købe
> billige MP3 musikpå inter net ardssen http://www.allofmp3.com/ nu gør
> jeg det!!!!

Fordi det her ikke er en musikgruppe, måske? Der har været skrevet
masser om i det i dk.kultur.musik og som nævnt, det er lidt af en
speget affære. Siten er i ø. i overhængende fare for snart at blive
lukket. Der er en retssag under opsejling i England og Putin har for
nylig raslet med sablen netop mht. allofmp3.com's åbenlyse
overtrædelse af loven. Nedenstående er sakset fra en side om netop
allofmp3. (http://www.cdfreaks.com/news/13425)

Comment by President Putin "A necessary condition for developing new
technology is more reliable protection of intellectual property. We
must defend copyright inside the country. That is our obligation to our
foreign partners," Putin said.

"We must also ensure protection of intellectual property rights of our
own producers."

Så tiden er knap, sandsynligvis.

Hvad der er mere interessant for mac-ejere er, at det ser ud som om det
snart blir muligt også at købe video'er i iTunes.dk. Videoerne er
begyndt at dukke op som option, når man søger på kunstner, de er
prissat til 16 danske kr/stk, eneste lille aber dabei er at man ikke
kan få lov at gennemføre købet endnu. Men det må vist være lige op
over.

Hilsen Esther