Sharing Pref Pane, hvor på OS X DVD?
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 05-07-06 14:03

Hej alle,

Mit "Sharing" Preference Pane er ødelagt. Når jeg prøver at åbne det,
påstår Mac'en at det er en forkert version.

Og når jeg laver en Get Info, er det da også en PowerPC udgave jeg har.
Alle mine Andre Preference Panes er Intel eller Universal udgaver.

Hvoran det så er sket, tør jeg slet ikke begynde at undre mig over :)

Men jeg prøvede så at fjerne Sharing Pane'et, at køre den seneste
Combo-Updater. Men den lagde ikke en ny version ind, så jeg tænkte jeg
ville finde det på OS X DVD'en.

Er der nogen der ved, hvilken installer på DVD'en, panelet ligger inden
i? Jeg går ud fra, jeg bare kan vælge "Show Package Contents" og så hive
filen ud, eller?

På forhånd tak,
Thomas :)

Specs:

MacBook Pro 15", 2GB RAM - 100GB HD 7200RPM
Mac OS X 10.4.7 (8J2135a)

Fra : Jesper

Dato : 09-07-06 06:37

Thomas Boelskifte <tboweb01@mac.com> wrote:

> [...]
> Thomas :)
>

> Specs:
>
> MacBook Pro 15", 2GB RAM - 100GB HD 7200RPM

Du skal ha' fat i pacifisten:

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/12743
--
Jesper