Resptparti af DVD-brændere
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-07-06 00:04

Lige en notits til jer der er på udkig efter en DVD-brænder:

anymac.dk (tidl. MacXpres.dk) har 30 stk. FireWire DVD+/-brændere til
salg for 400 kr inkl moms.

Slå til mens i kan... jeg har allerede bestilt 2 :)

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-07-06 00:43

Hej Peter og andre...

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Lige en notits til jer der er på udkig efter en DVD-brænder:
>
> anymac.dk (tidl. MacXpres.dk) har 30 stk. FireWire DVD+/-brændere til
> salg for 400 kr inkl moms.

Bortset fra, det er en af de mest elendige Mac hjemmesider, jeg længe
har set, vil jeg _IKKE_ anbefale de drev!

OK, kabinetterne kan da være gode nok, men så er alt også sagt, hvad der
kan siges af positivt. Selve værket er AO6, og det regnes absolut ikke
blandt det bedste på markedet....

Men OK da, - hvis det kan holde til omkring 100-150 brændinger, så er
det jo rimeligt billigt, og så kan man jo blot købe sig et ordentlig
Pioneer eller LiteOn værk og sætte i istedet for.

> Slå til mens i kan... jeg har allerede bestilt 2 :)

- Tænk jer om, før I slår til. - Jeg har meget dårlige erfaringer med AO6.

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-07-06 01:05

> [...]
> Pioneer eller LiteOn værk og sætte i istedet for.

> - Tænk jer om, før I slår til. - Jeg har meget dårlige erfaringer med AO6.

Forklar Venligst - Pioneer A0X serien er generelt anset for at være
ganske gode, og har i en periode været meget efterspurgte.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-07-06 02:40

Hej Peter

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Forklar Venligst

Øh... "...er du forvirret, så - fortsættelse følger..." - Det var da
vist sådan de sagde i 'Soap' for år tilbage... Lige nu er _jeg_
forvirret.

> - Pioneer A0X serien er generelt anset for at være ganske
> gode, og har i en periode været meget efterspurgte.

Hvis det er Pioneers A06 - 0 = nul, så er jeg enig, men er det fra
firmaet AO6*) - O = bogstavet stort O, så er det noget plasticbras! -
Såvidt jeg overhovedet kunne se, stod 'Pioneer' ikke nævnt i forbindelse
med disse drev - og så gør det jo alligevel, men det er da så småt og
elendigt design, så det kun er til at se med +14x forstørrelse.

AO6 udtales noget i retning af 'aijosix' og er et absolut dårligt
discount mærke fra AOpen.

Aaarsh!! - De kunne dælen-dunde-mig godt lave en ordentlig design, så
det var til at læse..-((!

Så ja, med Pioneer A06 værk _er_ det et godt tilbud!!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-07-06 11:51

> Så ja, med Pioneer A06 værk _er_ det et godt tilbud!!
>
> mvh. Erik Richard

Det er det der er i drevene fra MacXpres/AnyMac.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 01-07-06 09:38

> OK, kabinetterne kan da være gode nok, men så er alt også sagt, hvad der
> kan siges af positivt. Selve værket er AO6, og det regnes absolut ikke
> blandt det bedste på markedet....

Ovenstående viser med al tydelig, hvorfor det er vigtigt at holde med
dine udtalelser og konstant korrigere dem.

På siden, der henvises til, fremgår det tydeligt at drevet er fra
Pioneer.

Agurketid, det er.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-07-06 16:25

spam@events.dk (Preben Bødker Nielsen) writes:

> På siden, der henvises til, fremgår det tydeligt at drevet er fra
> Pioneer.

Er det dual-layer?

Ellers er prisen sammenlignelig med en nintern IDE-brænder.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-07-06 18:14

> Er det dual-layer?

nej

> Ellers er prisen sammenlignelig med en nintern IDE-brænder.

yep.