Overvågede mapper
Fra : UK

Dato : 24-06-06 08:22

Hej

Jeg kan desværre ikke huske, hvordan man laver en overvåget mappe. Jeg har
gjort det for et par år siden, men det skal måske gøres på en anden måde i
Tigeren. Jeg har prøvet at åbne et program, der hedder automator, men kan
ikke få den kædet sammen med den handling, jeg har lavet i photoshop, der
skal bruges.

Jeg vil gerne have lavet en mappe, hvor der går en handling fra photoshop i
gang, når jeg dropper en fil i den ... nogen, der kan hjælpe?

Hilsen Ulla

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 24-06-06 08:52

UK <ulla-johnny@slet-mig.mail.dk> wrote:

> Jeg vil gerne have lavet en mappe, hvor der går en handling fra photoshop i
> gang, når jeg dropper en fil i den ... nogen, der kan hjælpe?

Hvis du control-klikker på mappen, kan du slå mappekommandoer til.

Fra : UK

Dato : 24-06-06 09:07

> Hvis du control-klikker på mappen, kan du slå mappekommandoer til.

Det har jeg også prøvet, men jeg kan ikke huske, hvordan jeg får koblet
handlingen fra photoshop til mappen. Hvis jeg vælger "vælg en mappekomando"
kommer der nogle forudvalgte muligheder frem. Jeg har søgt efter de
handlinger, jeg har lavet i photoshop for at se, hvor på mac'en de ligger
gemt, så jeg evt. kunne gå ind og vælge dem, men uden at finde dem. Så det
er nok her problemet ligger gemt.

/Ulla