Miglia's TVmini og Elgatos Eyetv DDT
Fra : Flemming Rubini

Dato : 22-06-06 00:35

Er der adgang til at fuld funktionel teksttv vha. EyeTV?

Jeg har faktisk lige bestilt Miglia's da jeg opdager at EyeTV for DDT
kommer med "teletext." Betyder det at jeg ikke kan se tekstTV på Miglias
men derimod på Elgatos? Jeg vil da gerne have tekstTV.

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 22-06-06 01:03

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> [...]
> kommer med "teletext." Betyder det at jeg ikke kan se tekstTV på Miglias
> men derimod på Elgatos? Jeg vil da gerne have tekstTV.

Miglia oplyser ikke om denne egenskab men nu har jeg fundet andre har
beskrevet at det virker.

Flemming Rubini

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 22-06-06 23:49

> [...]
> kommer med "teletext." Betyder det at jeg ikke kan se tekstTV på Miglias
> men derimod på Elgatos? Jeg vil da gerne have tekstTV.

Både TekstTV og undertekster virker. Jeg har også testet undertekster
på optagelser, men dog ikke TekstTV.

Dette er med TVMini, den der er på tilbud hos Apple. De leverede min
tirsdag, efter at jeg bestilte søndag. Det er fin service!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Flemming Rubini

Dato : 23-06-06 02:56

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> [...]
>
> Dette er med TVMini, den der er på tilbud hos Apple. De leverede min
> tirsdag, efter at jeg bestilte søndag. Det er fin service!

Tak. Skøønt, nu kan jeg rigtigt gå og glæde mig.
Og ja, det er netop den "billige" rabatpris hos Apple jeg bed på. Men
tak for henvisningen alligevel.
Jeg bestilte i onsdag d. 21 juni, og har fået forventet levering d .10
juli.

Flemming Rubini

Fra : Jonas F Vincenti

Dato : 23-06-06 07:09

Kan en Miglia TVmini - DTT udover at modtage det digitale signal også
modtage "normalt" TV signal, til de kanaler der ikke sendes digital
eller skal man så have den analog udgave også?

--
//jonas
//t-force[a]wanadoo.dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 23-06-06 11:51

Jonas F Vincenti <King@Ping.dk> wrote:

> Kan en Miglia TVmini - DTT udover at modtage det digitale signal også
> modtage "normalt" TV signal, til de kanaler der ikke sendes digital
> eller skal man så have den analog udgave også?

du skal have den analoge udgave.

Flemming Rubini

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 23-06-06 13:22

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> du skal have den analoge udgave.

Der findes mini USB tunere med både analog og digital, men ikke til Mac.
Det kommer forhåbenligt på et tidspunkt.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 23-06-06 11:58

> [...]

> tak for henvisningen alligevel.
> Jeg bestilte i onsdag d. 21 juni, og har fået forventet levering d .10

opdat.:Your order was shipped on 23.06.2006, and we expect your order to
be delivered to your shipping address on or before 28.06.2006.

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 26-06-06 14:45

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> opdat.:Your order was shipped on 23.06.2006, and we expect your order to
> be delivered to your shipping address on or before 28.06.2006.

modtaget i dag mandag d. 26,

Installeret but no cigar. Medfølgende antenne ud af vinduet på 4. sal.
heller ikke dette hjalp. Ingen modtagelse.

Prøvede så at sætte TDC kabelTV på. Ingen modtagelse. Heller ikke
forventet.

Flemming Rubini