macbook pro batteritid
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 18-06-06 16:50

Hmm - kan det passe, at man kun kan hive 3-4 timer ud af batteriet på en
1.83 GHz MacBook Pro?

Min iBook kunne klare 5-6 timer - hvad klarer MacBook?

-- bare fordi jeg er nysgerrig....

--
MA @ 55.01.44N/11.50.39E - www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse

-- and don't forget to boogie

Fra : Jesper

Dato : 19-06-06 05:18

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Hmm - kan det passe, at man kun kan hive 3-4 timer ud af batteriet på en
> 1.83 GHz MacBook Pro?
>
> Min iBook kunne klare 5-6 timer - hvad klarer MacBook?
>
> -- bare fordi jeg er nysgerrig....

MacBook Pro 15,4" har et 60 Wh batteri og op til 4,5 t batteritid
MacBook Pro 17" har et 68Wh batteri og op til 5,5 t batteritid
MacBook har et 55 Wh batteri og op til 6 t batteritid

Iflg. Mactracker, så de 3-4 du kan hive ud af dyret passer glimrende!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 19-06-06 17:17

> MacBook Pro 15,4" har et 60 Wh batteri og op til 4,5 t batteritid

Hmm - coconut battery siger 5500mAh fra fødslen - nu 5387 (6
opladninger)

Men jeg må jo enten til lommerne efter ekstra batteri, ellers må jeg jo
bare lære at leve med det.

Fra : Jesper

Dato : 19-06-06 18:00

> [...]

> opladninger)
>
> Men jeg må jo enten til lommerne efter ekstra batteri, ellers må jeg jo

5387 mAh = 5,387 Ah og da det er et 12V batteri, så får du 12 x 5,387 =
64,644 Wh, så du får faktisk mere end du betaler for.

Min MacBook Pro 1,83 GHz har 5297 mAh efter 19 opladninger.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 20-06-06 07:27

> 5387 mAh = 5,387 Ah og da det er et 12V batteri, så får du 12 x 5,387 =
> 64,644 Wh, så du får faktisk mere end du betaler for.
>
> Min MacBook Pro 1,83 GHz har 5297 mAh efter 19 opladninger.

Hej Jesper - tak for dit svar - min maskine er for øvrigt den samme som
din