Hej Martin
Faktisk en flot service fra FONA! - Jeg synes, de bliver bedre og bedre,
når det gælder Mac produkter. - Vi har den store her i byen (Østergade),
og de véd også, hvad det drejer sig om.
mvh. Erik Richard
Martin Ammentorp wrote:
> En trist historie, som endte fint:
>
> iBook døde 18-19/3-06. Sendt til forhandler - FONA - som garantisag. Min
> kontakt (som solgte den til mig i maj 04) var enig i at det var garanti.
>
> Videresendt til InfoCare. Ventetid, anbefalede breve, telefonsamtaler
> etc. I fredags drog jeg til butikken, for at hente den MacBook Pro jeg
> fik tilbudt (lige udgået 1.83 GHz). Da jeg skulle have den udeleveret,
> stod forhandleren og læste på sin skærm, hvorpå han gik for at tale i
> telefon. Da han kom tilbage, spurgte han mig, om jeg ville betale 50,-
> kr. for en tre års tillægsforsikring, hvilket jeg sagde ja til. Beløbet
> fremkom ved, at han så, hvad jeg havde betalt for iBook'en og modregnede
> prisen (13K) for MacBook'en.
>
> Han sagde, at det var måden at kompensere for de tre måneders ventetid.
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
KMLDenmark by Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>
*Music Recording, Editing & Publishing - Also Smaller Quantities
*Software - For Theological Education - And For Physically Impaired
*Nisus - The Future in Text & Mail Processing <
http://www.nisus.com>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~