Autostart af Toast Titanium 7.02
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-06-06 13:48

Under installationen af Toast Titanium 7.x har man mulighed for at
vælge, om Toast skal åbne automatisk, når der indsættes en blank
cd eller dvd. Hvis man har sagt ja til det, hvordan slår man det
så fra, når Toast er installeret? Jeg kan ikke finde noget vedr.
den indstilling inde i Toasts præferencer.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 17-06-06 14:03

> [...]
> så fra, når Toast er installeret? Jeg kan ikke finde noget vedr.
> den indstilling inde i Toasts præferencer.

Indstillingen du søger, finder du i Systemindstillinger -> CD'er og
DVD'er.

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-06-06 14:19

Mogens Thyregod skrev:

> Indstillingen du søger, finder du i Systemindstillinger -> CD'er og
> DVD'er.

Tak.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-06-06 12:56

Findes der i øvrigt et brænderprogram til OS X, som er intelligent
nok til at fatte, at hvis der sidder en cd-rw eller dvd+-rw med data
på i drevet, så skal der spørges, om man ønsker at formatere skiven
inden brændingen?

--
Hilsen
Madsen