smack din mac :)
Fra : Michael Holm

Dato : 16-06-06 23:24

ved ikke om nogen har skrevet om det her, men jeg lavede lige en
vejledning til at skifte skrivebord ved at slå sin mac, så hvis andre
vil prøve er her vejledningen (bare som jeg har gjort) + nogen link til
lidt film med andre der gør det + til lidt lys sværds kamp med MacBook
:)

1: download :
VirtueDesktops fra http://www.macupdate.com/info.php/id/16530
og
ATSMTracker fra http://www.osxbook.com/software/sms/amstracker/
og
http://blog.medallia.com/files/smackbook.zip
pak zip fil ud på dit skrivebord

Nu har du mappe der hedder smackbook.
Lig AMSTracker ned i mappen - Dobbeltkilk på AMSTracker
så gør den noget,
åben et nyt terminal vindue og navigere dig frem så du står i smackbook
mappen inde i Terminal -
(cd ~/Desktop/smackbook eller cd og træk mappen ind i terminalvinduet :)

skriv flg. i Terminal vinduet og tryk enter bagefter: perl smack.pl

luk Terminal og start VirtueDesktops

slå din MacBook Pro

http://isnoop.net/blog/2006/05/20/macsaber-turn-your-mac-into-a-jedi-wea
pon/

http://a.wholelottanothing.org/2006/05/macbook_man.html

http://www.youtube.com/watch?v=qK4AonfnFaM&search=starwars%20macbook%20m
acsaber%20parody

http://blog.medallia.com/2006/05/smacbook_pro.html

http://www.youtube.com/watch?v=OY4Pj43MwP4&mode=suggested_some&search=

http://blog.medallia.com/2006/05/smacbook_pro.html

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Morten

Dato : 17-06-06 01:11

Michael Holm wrote:
> [...]
> vil prøve er her vejledningen (bare som jeg har gjort) + nogen link til
> lidt film med andre der gør det + til lidt lys sværds kamp med MacBook

Næste opgave: Hvordan man får den til at hyle som en gris når den får
smæk..