Normal drift temperatur.
Fra : Henrik

Dato : 11-06-06 21:24

Hej NGer

Hvad er den normale drift temperatur på en iBook 1.42 G4?

Jeg tænker CPU top og Memory?

Ps.: Ved i hvornår ventilatoren starter, for nu har jeg haft den i 2 md
uden at jeg har hørt noget til den, men jeg skal ikke klage

Hilsen Henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-06-06 21:59

On 2006-06-11 22:24:29 +0200, Henrik <dyk@mil.dk> said:

> [...]
>
> Ps.: Ved i hvornår ventilatoren starter, for nu har jeg haft den i 2 md
> uden at jeg har hørt noget til den, men jeg skal ikke klage

Min kone har en iBook G4 på 1,25 MHz, så vidt jeg husker. Jeg har
heller ikke indtryk af, at blæseren kører ret ofte i den. I min 1 GHz
TiBook kører den derimod meget tit. Jeg tror, det skyldes, at der er
mere plads og dermed mere luft i den lidt tykkere iBook. Hvis du vil
se, om blæseren kører, og se, hvad temperaturen er, så kan du hente en
widget, der kan vise det:

<http://islayer.com/index.php?op=item&id=22>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henrik

Dato : 13-06-06 14:51

On 2006-06-11 22:58:44 +0200, Henrik Münster <henrik@muenster.dk> said:

> [...]
> mere plads og dermed mere luft i den lidt tykkere iBook. Hvis du vil
> se, om blæseren kører, og se, hvad temperaturen er, så kan du hente en

Har den og det er en lækker oversigt, men var bare nysgerrig efter hvad
temperaturen er før ventilatoren starter, og hvad der er normalt.

Hilsen Henrik