Skærme
Fijala 3554
mørk plamage på LCD skærm
Fra : Eivind

Dato : 24-08-06 20:56

Jeg har anskaffet mig en LG L203WT 20" WS skærm. Ingen pixelfejl men
på helt hvid eller lys baggrund er der en rund "plamage" ca 5x5 cm som
er en anelse mørkere end den omgivende farve. Skærmen så ikke ud til
at være brugt og jeg har prøvet at tørre stedet med en fugtig klud
uden held. Nogen der ved hvad det kan være og om det er en decideret
defekt?

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 26-08-06 10:18

"Eivind" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at være brugt og jeg har prøvet at tørre stedet med en fugtig klud
> uden held. Nogen der ved hvad det kan være og om det er en decideret
Kan det være fra transformatoren, som "støjer"?

Fra : Eivind

Dato : 26-08-06 14:25

>Kan det være fra transformatoren, som "støjer"?

Pletten stod helt stille, det så næsten ud som at coatingen var
beskadiget, men nu er den blevet byttet.