Mel Gibson
Fra : Mr. D

Dato : 24-08-06 16:55

Mel Gibson blev taget af politiet for druk-kørsel. I sin store brandert
skældte og smældte han over verdens jøders skyld i krige og katastrofer.

Det gav jo selvfølgelig ny vind til mistankerne om et skjult antisemitisk
budskab i hans film The Passion.

Jeg har set videooptagelserne af det, der skete, men i det, jeg har set, er
lyden sløret, så man ikke kan høre, hvad han rent faktisk siger. er der
nogen, der er faldet over et ucensureret klip?

simon

Fra : Per

Dato : 24-08-06 21:07
Fra : Michael

Dato : 24-08-06 21:15

Per skrev:

>Det må være denne
>
>http://www.youtube.com/watch?v=0a35UXkot1s

Vidste ikke at Mel Gibson og Peter Lundin var én og samme person

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Mr. D

Dato : 24-08-06 21:31

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Det må være denne
>
> http://www.youtube.com/watch?v=0a35UXkot1s

He!

Fra : Per

Dato : 25-08-06 10:00

"Per" <no@tak.dk> wrote in message
> Det må være denne
>
> http://www.youtube.com/watch?v=0a35UXkot1s

Jeg mener ikke der findes en rigtig video af anholdelsen.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 25-08-06 15:04

> Jeg mener ikke der findes en rigtig video af anholdelsen.

Den findes tilsyneladende, jo, men myndighederne i Los Angeles har besluttet
ikke at frigive den.
http://www.cnn.com/2006/SHOWBIZ/Movies/08/08/mel.gibson.ap/index.html