/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
Paramount dropper Tom Cruise
Fra : Per Hansen


Dato : 23-08-06 18:08

Så, nu blev Paramount træt af Tom Cruise og hans skandaler,
de vil ikke forny hans kontrakt.
http://www.accesshollywood.com/news/ah1358.shtml
Men så får han da rigtig tid til at dyrke sin Scientoligy,
for der er vist ikke rigtig nogen anden der gidder at lukke
ham ind efter hans skandaler det sidste års tid.
--
Per Hansen.

 
 
Kim2000 (23-08-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 23-08-06 19:59


"Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9828C296C7418fllsemail@216.196.109.144...
> Så, nu blev Paramount træt af Tom Cruise og hans skandaler,
> de vil ikke forny hans kontrakt.
> http://www.accesshollywood.com/news/ah1358.shtml
> Men så får han da rigtig tid til at dyrke sin Scientoligy,
> for der er vist ikke rigtig nogen anden der gidder at lukke
> ham ind efter hans skandaler det sidste års tid.
>

Så må manden jo bruge både 10 og 20 minutter på at finde et nyt filmselskab
Arbejdsløs bliver han ikke.

mvh
Kim



Trist (23-08-2006)
Kommentar
Fra : Trist


Dato : 23-08-06 20:40

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in
news:44eca58c$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

>
> "Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:Xns9828C296C7418fllsemail@216.196.109.144...
>> Så, nu blev Paramount træt af Tom Cruise og hans skandaler,
>> de vil ikke forny hans kontrakt.
>> http://www.accesshollywood.com/news/ah1358.shtml
>> Men så får han da rigtig tid til at dyrke sin Scientoligy,
>> for der er vist ikke rigtig nogen anden der gidder at lukke
>> ham ind efter hans skandaler det sidste års tid.
>>
>
> Så må manden jo bruge både 10 og 20 minutter på at finde et nyt
> filmselskab
> Arbejdsløs bliver han ikke.

Han kan jo altid blive postbud eller avisbud her i Danmark!

Mark Thomas Gazel (23-08-2006)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 23-08-06 21:01

>> Så må manden jo bruge både 10 og 20 minutter på at finde et nyt
>> filmselskab
>> Arbejdsløs bliver han ikke.
>
> Han kan jo altid blive postbud eller avisbud her i Danmark!

Ja, og stille sig i postkontoret og råbe: "I FEEL THE NEED ... THE NEED FOR
SPEED!".


--
Med venlig hilsen

Mark



Kim2000 (23-08-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 23-08-06 21:08


"Mark Thomas Gazel" <cafesletmig@kulturhuset.dk> skrev i en meddelelse
news:44ecb414$0$20311$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Så må manden jo bruge både 10 og 20 minutter på at finde et nyt
>>> filmselskab
>>> Arbejdsløs bliver han ikke.
>>
>> Han kan jo altid blive postbud eller avisbud her i Danmark!
>
> Ja, og stille sig i postkontoret og råbe: "I FEEL THE NEED ... THE NEED
> FOR SPEED!".
>

Så kan man da vist ikke blive ansat ved postvæsenet, i hvert fald ikke bag
skranken.....

mvh
Kim



Mark Thomas Gazel (23-08-2006)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 23-08-06 21:34

> Så kan man da vist ikke blive ansat ved postvæsenet, i hvert fald ikke bag
> skranken.....

Han ville hurtigt havne i sorteringen eller få et distrikt mere.


--
Med venlig hilsen

Mark



Per Hansen (24-08-2006)
Kommentar
Fra : Per Hansen


Dato : 24-08-06 12:56

Trist wrote this

> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in
> news:44eca58c$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
>>
>> "Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:Xns9828C296C7418fllsemail@216.196.109.144...
>>> Så, nu blev Paramount træt af Tom Cruise og hans skandaler,
>>> de vil ikke forny hans kontrakt.
>>> http://www.accesshollywood.com/news/ah1358.shtml
>>> Men så får han da rigtig tid til at dyrke sin Scientoligy,
>>> for der er vist ikke rigtig nogen anden der gidder at lukke
>>> ham ind efter hans skandaler det sidste års tid.
>>>
>>
>> Så må manden jo bruge både 10 og 20 minutter på at finde et nyt
>> filmselskab
>> Arbejdsløs bliver han ikke.
>
> Han kan jo altid blive postbud eller avisbud her i Danmark!

Nåååå ja, de mangler jo en del stykker til de nye gratis aviser
der skulle hustand omdeles.

--
Per Hansen.

Per (24-08-2006)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 24-08-06 09:45

> for der er vist ikke rigtig nogen anden der gidder at lukke
> ham ind efter hans skandaler det sidste års tid.
> --
> Per Hansen.

LoL, det var dog en naiv udtalelse. Cruise= penge og så længe det er sandt,
så er hans opførsel ligegyldig.



Per Hansen (24-08-2006)
Kommentar
Fra : Per Hansen


Dato : 24-08-06 12:57

Per wrote this

>> for der er vist ikke rigtig nogen anden der gidder at lukke
>> ham ind efter hans skandaler det sidste års tid.
>> --
>> Per Hansen.
>
> LoL, det var dog en naiv udtalelse. Cruise= penge og så længe det er
> sandt, så er hans opførsel ligegyldig.
>
>
Så forklar mig lige hvorfor hans seneste 2 film flopper ?
MI-3 tjener ingen penge, War of the worlds gjorde heller ikke.

--
Per Hansen.

Per (24-08-2006)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 24-08-06 14:06

> Så forklar mig lige hvorfor hans seneste 2 film flopper ?
> MI-3 tjener ingen penge, War of the worlds gjorde heller ikke.
>
> --
> Per Hansen.

Det er rigtigt at MI-3 ikke mere end lige tjente sig selv ind, men War of
the Worlds har da indtjent over 3 gange hvad den kostede at lave, så et helt
flop er den nok ikke. Men mange brød sig ikke om War of the Worlds, men det
har intet med Cruise at gøre.

MI-3 var en OK film, men jeg tror mange ikke gad at se den pga. 2'eren var
så ekstremt dårlig.



Michael (24-08-2006)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 24-08-06 15:48

Per Hansen skrev:

>Per wrote this
>
>>> for der er vist ikke rigtig nogen anden der gidder at lukke
>>> ham ind efter hans skandaler det sidste års tid.
>>> --
>>> Per Hansen.
>>
>> LoL, det var dog en naiv udtalelse. Cruise= penge og så længe det er
>> sandt, så er hans opførsel ligegyldig.
>>
>>
>Så forklar mig lige hvorfor hans seneste 2 film flopper ?
>MI-3 tjener ingen penge, War of the worlds gjorde heller ikke.

Fordi han brugte mere tid på at promovere scientoligy end filmene.
Folk blev trætte af at høre på hans religions-fis.


--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Kim2000 (24-08-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 24-08-06 20:45


"Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns98298DD1CAD64fllsemail@216.196.109.144...
> Per wrote this
>
>>> for der er vist ikke rigtig nogen anden der gidder at lukke
>>> ham ind efter hans skandaler det sidste års tid.
>>> --
>>> Per Hansen.
>>
>> LoL, det var dog en naiv udtalelse. Cruise= penge og så længe det er
>> sandt, så er hans opførsel ligegyldig.
>>
>>
> Så forklar mig lige hvorfor hans seneste 2 film flopper ?

Også Swartznegger og Stallone har haft dårlige perioder.

> MI-3 tjener ingen penge,

Måske fordi toeren var så uhyggelig ringe at det skræmte enhver potentiel
biografgænger væk, mon ikke dvd tallene bliver særdeles pæne.


>War of the worlds gjorde heller ikke.

Det kan man tilgengæld undre sig over, en helt igennem fremragende film, men
sci-fi film har det jo generelt svært, selv fremragende film Æron Flux,
Cubic, Serenity klarede sig ikke imponerende godt, men de har da så sandelig
tjent sig selv ind, så helt galt er det ikke.

mvh
Kim



Doctor Tennant (24-08-2006)
Kommentar
Fra : Doctor Tennant


Dato : 24-08-06 22:26


> Så forklar mig lige hvorfor hans seneste 2 film flopper ?
> MI-3 tjener ingen penge, War of the worlds gjorde heller ikke.





De har da ellers klaret sig fint på DVD, mener jeg? Det er DVD salget, der
betyder mest for filmselskaberne i dag - biografdistributionen tjener de
ikke lige så meget på.

HC



Lars Hoffmann (25-08-2006)
Kommentar
Fra : Lars Hoffmann


Dato : 25-08-06 11:01


Per Hansen wrote:

> Så forklar mig lige hvorfor hans seneste 2 film flopper ?

Det gjorde de heller ikke:

> MI-3 tjener ingen penge

Ikke korrekt:
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=mi3.htm
Den har nu tjent 393 millioner USD og har kostet 150 millioner USD - og
den er ikke engang ude på DVD endnu.

>, War of the worlds gjorde heller ikke.

Det er så heller ikke rigtigt:
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=waroftheworlds.htm

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann


Jim Andersen (25-08-2006)
Kommentar
Fra : Jim Andersen


Dato : 25-08-06 05:27

Per Hansen wrote:
> Så, nu blev Paramount træt af Tom Cruise og hans skandaler,

Skandaler ?
Er han nu også blevet stoppet for spritkørsel og har skældt jøderne ud ?
Eller er du blot meget meget meget snerpet?

/jim



sniper_Nolight (31-08-2006)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 31-08-06 19:17

> Skandaler ?
> Er han nu også blevet stoppet for spritkørsel og har skældt jøderne ud ?
> Eller er du blot meget meget meget snerpet?


jeg forstår heller folks pludselige foragt overfor tom cruise...
han er en fantastisk skuespiller
war of the worlds er en af mine favoritfilm... han giver mig fine
oplevelser..
jeg ville føle mig dummere end han nogensinde ville kunne fremstå hvis jeg
bildte mig selv ind jeg kunne tillkade mig at dømme ham (eller andre der
ikke har gjort andre ondt)
hele den tom cruise debat er latterlig.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Per Vadmand (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 31-08-06 22:29

sniper_Nolight wrote:
>> Skandaler ?
>> Er han nu også blevet stoppet for spritkørsel og har skældt jøderne
>> ud ? Eller er du blot meget meget meget snerpet?
>
>
> jeg forstår heller folks pludselige foragt overfor tom cruise...
> han er en fantastisk skuespiller
> war of the worlds er en af mine favoritfilm... han giver mig fine
> oplevelser..
> jeg ville føle mig dummere end han nogensinde ville kunne fremstå
> hvis jeg bildte mig selv ind jeg kunne tillkade mig at dømme ham
> (eller andre der ikke har gjort andre ondt)
> hele den tom cruise debat er latterlig.

Enig. Så længe det faktum, at han er en latterlig person privat, ikke kan
ses på hans film, er det inderligt irrelevant. Clark Gable havde efter
sigende dårlig ånde, derfor er han alligevel en drømmehelt i Borte med
Blæsten. John Wayne var en reaktionær skiderik, men ydede mange fremragende
(og enkelte dårlige) filmpræstationer.

Per V.



--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.



sniper_Nolight (01-09-2006)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 01-09-06 14:26

Clark Gable havde efter
> sigende dårlig ånde, derfor er han alligevel en drømmehelt i Borte med
> Blæsten. John Wayne var en reaktionær skiderik, men ydede mange
> fremragende (og enkelte dårlige) filmpræstationer.

En af mine store favoritter er Charlton Heston.

Som knægt, 8-10 år gammel, så jeg, uden at vide det, The Omega Man og den
skræmte mig fra vid og sans... det har været omkring 1979-80 og siden har
mange scener fra den været printet i min hukommelse og først med internettet
lykkedes det mig endelig at 'finde' filmen igen, så da jeg hørte at Heston
nu blev fuldstændigt latterliggjort i Bowling for Columbine frygtede jeg
hvad det ville gøre ved min opfattelse af ham... manden der osse gav mig
Planet of the Apes og Soylent Green, 2 andre store klasikere.... gudskelov
ændrede det ikke spor... faktisk synes jeg ikke Moore fik meget ud af den
gamle mand...
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Per Vadmand (01-09-2006)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 01-09-06 14:54

sniper_Nolight wrote:
> Clark Gable havde efter
>> sigende dårlig ånde, derfor er han alligevel en drømmehelt i Borte
>> med Blæsten. John Wayne var en reaktionær skiderik, men ydede mange
>> fremragende (og enkelte dårlige) filmpræstationer.
>
> En af mine store favoritter er Charlton Heston.
>
> Som knægt, 8-10 år gammel, så jeg, uden at vide det, The Omega Man og
> den skræmte mig fra vid og sans... det har været omkring 1979-80 og
> siden har mange scener fra den været printet i min hukommelse og
> først med internettet lykkedes det mig endelig at 'finde' filmen
> igen, så da jeg hørte at Heston nu blev fuldstændigt latterliggjort i
> Bowling for Columbine frygtede jeg hvad det ville gøre ved min
> opfattelse af ham... manden der osse gav mig Planet of the Apes og
> Soylent Green, 2 andre store klasikere.... gudskelov ændrede det ikke
> spor... faktisk synes jeg ikke Moore fik meget ud af den gamle mand...

Det synes jeg nu nok, han gjorde. Men at Heston er en trestjernet
våpbengalning, gør jo hverken fra eller til for hans skuespilpræstationer -
som efter min mening er MEGET svingende.

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.



sniper_Nolight (01-09-2006)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 01-09-06 15:19

>
> Det synes jeg nu nok, han gjorde. Men at Heston er en trestjernet
> våpbengalning, gør jo hverken fra eller til for hans
> skuespilpræstationer - som efter min mening er MEGET svingende.

Det er osse kun hans scifi fra sidst i 60'erne og starten af 70'erne jeg kan
lide - de er til gengæld osse noget helt særligt.

Moores fortælleegenskaber vil jeg dog tillade mig at stille spørgsmålstegn
ved.. de er ikke overbevisende
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Per Vadmand (01-09-2006)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 01-09-06 16:54

sniper_Nolight wrote:
>> Det synes jeg nu nok, han gjorde. Men at Heston er en trestjernet
>> våpbengalning, gør jo hverken fra eller til for hans
>> skuespilpræstationer - som efter min mening er MEGET svingende.
>
> Det er osse kun hans scifi fra sidst i 60'erne og starten af 70'erne
> jeg kan lide - de er til gengæld osse noget helt særligt.

Jeg synes egentlig, han var allerbedst som korupt mexicansk politimand i
"Politiets blinde øje" af Orson Welles.

Per V.


--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.



sniper_Nolight (01-09-2006)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 01-09-06 17:49

>
> Jeg synes egentlig, han var allerbedst som korupt mexicansk politimand i
> "Politiets blinde øje" af Orson Welles.

har du en engelsk titel på den?
den tror jeg jeg har tilgode...
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Per Vadmand (01-09-2006)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 01-09-06 18:17

sniper_Nolight wrote:
>> Jeg synes egentlig, han var allerbedst som korupt mexicansk
>> politimand i "Politiets blinde øje" af Orson Welles.
>
> har du en engelsk titel på den?
> den tror jeg jeg har tilgode...

http://www.imdb.com/title/tt0052311/

Per V.


--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.



sniper_Nolight (01-09-2006)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 01-09-06 20:35

> http://www.imdb.com/title/tt0052311/
>

tak for det.

og sikke en fin placering på top 250 listen.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Per Vadmand (01-09-2006)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 01-09-06 21:48

sniper_Nolight wrote:
>> http://www.imdb.com/title/tt0052311/
>>
>
> tak for det.
>
> og sikke en fin placering på top 250 listen.

Det er en barsk film, der i min ungdom kun kunne ses i stærkt beklippet
version herhjemme. Jeg tror, at grunden var, at det var kontroversielt
dengang at vise korrupte politifolk, fordi vi lige havde haft
edderkoppeaffæren.

Per V.


--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.



sniper_Nolight (02-09-2006)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 02-09-06 09:04

> Det er en barsk film, der i min ungdom kun kunne ses i stærkt beklippet
> version herhjemme. Jeg tror, at grunden var, at det var kontroversielt
> dengang at vise korrupte politifolk, fordi vi lige havde haft
> edderkoppeaffæren.

http://www.axelmusic.dk/productDetails/025192047022

99,- kan vel sagtens retfærdiggøres?

den lyder bestemt spændende, men sikkert ikke en der vises i tv regelmæssigt


edderkoppeaffæren er jeg ikke så meget inde i heller - den serie,
Edderkoppen, handler den om det? eller er jeg helt galt på den?
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight



sniper_Nolight (02-09-2006)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 02-09-06 09:11

> edderkoppeaffæren er jeg ikke så meget inde i heller - den serie,
> Edderkoppen, handler den om det? eller er jeg helt galt på den?

fik lige søgt lidt på begreberne og kan se det er 2 vidt forskellige ting


jeg kender ikke noget til det du nævner før nu, men det er da interessant
læsning...
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Peter G (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Peter G


Dato : 31-08-06 22:37

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> writes:

> Enig. Så længe det faktum, at han er en latterlig person privat, ikke kan
> ses på hans film, er det inderligt irrelevant. Clark Gable havde efter
> sigende dårlig ånde, derfor er han alligevel en drømmehelt i Borte med
> Blæsten. John Wayne var en reaktionær skiderik, men ydede mange fremragende
> (og enkelte dårlige) filmpræstationer.

Og Jeffrey Jones er stadigvæk en god skuespiller på trods af hans lille
dom for "explicitte fotografier".

Nu og da kan folks privatliv være svært at abstrahere fuldstændigt fra.

Især når man ser krigsfilm med reaktionære Marion, kender til hans
holdninger og samtidig ved at han aldrig var i hæren.

--
M.v.h. Peter.
Toppostere ryger i filter.
http://usenet.dk/info/skriveteknik.html

Per Vadmand (31-08-2006)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 31-08-06 23:40

Peter G wrote:

>
> Især når man ser krigsfilm med reaktionære Marion, kender til hans
> holdninger og samtidig ved at han aldrig var i hæren.

Nej, den gode Marion Morrisson hørte til Bush jr.'s brigade.

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.



Peter G (01-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter G


Dato : 01-09-06 10:06

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> writes:

> Nej, den gode Marion Morrisson hørte til Bush jr.'s brigade.

Ja, og?

http://www.straightdope.com/classics/a5_004.html

--
M.v.h. Peter.
Toppostere ryger i filter.
http://usenet.dk/info/skriveteknik.html

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177500
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408518
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste