"The Yes men" - Hvor?
Fra : Henrik J. Nielsen

Dato : 23-08-06 18:39

Hejsa.

For tid tilbage gik der en film i chinemateket der hed noget alle "The
Yes Men" .. ved ikke om det er fuldstændigt korrekt stavet..

Ved nogen hvor det er muligt og få den film nu?

/ Henrik

Fra : Holst

Dato : 23-08-06 17:51

Henrik J. Nielsen wrote:

> For tid tilbage gik der en film i chinemateket der hed noget alle "The
> Yes Men" .. ved ikke om det er fuldstændigt korrekt stavet..
>
> Ved nogen hvor det er muligt og få den film nu?

Kiggede lige på imdb.com, og jeg er overbevist om, at det netop var den
film, jeg så i Kvickly i dag. Vist nok i en bunke med film til 70 kr.

En hurtig søgning viser, at de også har den her:

http://www.dvdoo.dk/dvdoo/film.asp?Command=35475

Dog til en anden pris.

Fra : Peter Heide

Dato : 23-08-06 18:05

"Henrik J. Nielsen" <henrik@softy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men" .. ved ikke om det er fuldstændigt korrekt stavet..
>
> Ved nogen hvor det er muligt og få den film nu?

Den blev vist i TV forleden. Kan ikke huske om det var i DR så
den dukker sikkert op igen.

Fra : Sebastian Hoffmann

Dato : 23-08-06 21:44

TV2 viste den for ikke så lang tid siden, og Gud hvor er den underholdende
(og skræmmende?).
Dagen efter så jeg den dog i Blockbuster, så prøv der

- Nina

Fra : Claus

Dato : 24-08-06 12:59

De har lige vist den på tv2 så jeg tror godt du kan finde den

Fra : Mogens L

Dato : 26-08-06 21:48

Jeg har lige købt den brugt i Blockbuster for 30,- kr...

mvh.

Mogens L.
"Live long and prosper"