kan man dele indbakken i outlook2003 melle~
Fra : Jacky Hansen

Dato : 23-08-06 15:45

Hej NG...

Jeg er interessert i at kunne dele min outlook fra min stationære maskin
(hvor outlook altid er åben) med min outlook på min bærbare, sådan at jeg
når jeg sidder på den bærbare kan læse de mails som er kommet ind på den
stationære maskine.
Kan det lade sig gøre. Jeg er ikke interesseret i noget med vidersendelse af
mail til en ny adresse som jeg kunne have på min laptop. Det skal bare være
at jeg kunne åbne dem som allerede er kommet.

Mvh
Jacky

Fra : Søren Blom

Dato : 23-08-06 23:45

"Jacky Hansen" <jacky@detteskalvæktdcadsl.dk> skrev

> [...]
> af mail til en ny adresse som jeg kunne have på min laptop. Det skal bare
> være at jeg kunne åbne dem som allerede er kommet.

Umiddelbart vil jeg sige nej, for filerne lægge jo kun på den ene maskine,
så enten så skal du bruge Imap istedet for POP3 som mail standart eller også
skal du have en tredje maskine som henter din mail og så du på en og anden
facon får læsset mailene til begge maskinerne, men Imap vil jeg mene er
løsningen for dig.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-08-06 00:04

Jacky Hansen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]
> vidersendelse af mail til en ny adresse som jeg kunne have på
> min laptop. Det skal bare være at jeg kunne åbne dem som

De to Outlook'er kan godt arbejde på samme PST-fil - men de kan
ikke bruge den samtidig - så de to maskiner kan ikke bruge
Outlook samtidig.

D.v.s. at det kan lade sig gøre at køre på samme PST-fil og
derved samme mapper - men kun EN på ad gangen.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Max

Dato : 24-08-06 06:55

Hej Jacky

> laptop. Det skal bare være at jeg kunne åbne dem som allerede er
> kommet.

Så vidt jeg ved skal man have en Excange server på netwærket
for at det kan lade sig gøre.

Mvh Max

Fra : Else Holm

Dato : 24-08-06 11:48

Jacky Hansen wrote:
> [...]
> vidersendelse af mail til en ny adresse som jeg kunne have på
> min laptop. Det skal bare være at jeg kunne åbne dem som

Jeg har gjort det ved at bede den gemme en kopi på serveren - så
kan jeg hente post på flere maskiner.

--
Else

Fra : Jacky Hansen