Beavis og Butthead i USA - et nyt perspekt~
Fra : Martin Honoré

Dato : 20-08-06 23:18

I Beavis and Butthead Pan Am filmen møder drengene deres fædre.
Buttheads far slår en prut mens de rister pølser, som laver en stor
eksplotion.

B&B Pan America blev ikke mærket med "Parantal Advisory" mærket, hvilken
den nok burde set i lyset af overstående.

Det er et velkendt fact, at det indebærer en betydelig risiko, at sætte
ild til egne prutter, da stikflammen kan nå ind til gasser i tarmen med
døden til følge. Nogle lavtuddannede mennesker kunne få den ide at prøve
selv.

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes.
Overtrædelser vil blive retsforfulgt i henhold til §140 og §299b.

Fra : Pipeline

Dato : 21-08-06 12:52

"Martin Honoré" <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Det er et velkendt fact, at det indebærer en betydelig risiko, at sætte
> ild til egne prutter, da stikflammen kan nå ind til gasser i tarmen med
> døden til følge.

Ja, det har man altid hørt, men jeg har aldrig hørt om nogen som er kommet
til skade på den måde?

> Nogle lavtuddannede mennesker kunne få den ide at prøve
> selv.

Dvs. at man på længerevarende uddannelser lærer, ikke at prutte når der er
ild i nærheden?

Mvh
Pipeline

Fra : Thomas

Dato : 21-08-06 15:54

> [...]
> I Beavis and Butthead Pan Am filmen møder drengene deres fædre.
> Buttheads far slår en prut mens de rister pølser, som laver en stor

Nu bliver det jo ikke bekræftet at det er deres fædre
Mener du iøvrigt "B&B _DO_ America?

> [...]
> ild til egne prutter, da stikflammen kan nå ind til gasser i tarmen med
> døden til følge. Nogle lavtuddannede mennesker kunne få den ide at prøve

Ved ikke om det er med døden til følge.. (Har ikke hørt om nogen der
er døde på den måde) - Men har da hørt om enkelte tilfælde, hvor folk
er blevet slemt forbrændt... Men har man ikke set mange andre farlige
ting, i andre film, som er 'tilladt for børn'?

..Thomas

Fra : Martin Honoré

Dato : 22-08-06 13:56

Thomas <Thomas.Elbo@removemail.dk> skrev:

> "Martin Honor?" <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Nu bliver det jo ikke bekr?ftet at det er deres f?dre
> Mener du i?vrigt "B&B _DO_ America?

Jeg mener, der er kraftige indicer for dette :

Buttheads formodede far : "We once was in this shithole callde Highland,
there I scored with these two sluts, huh huh huh"

Beavis' far : "Yeah, he he he"

Buttheads far "Shut up, I scored with both of them"

Beavis og Buttheads hjemby hedder Highland.

> Ved ikke om det er med d?den til f?lge.. (Har ikke h?rt om nogen der
> er d?de p? den m?de) - Men har da h?rt om enkelte tilf?lde, hvor folk
> er blevet slemt forbr?ndt... Men har man ikke set mange andre farlige
> ting, i andre film, som er 'tilladt for b?rn'?

Tror du ikke, en metan-gas eksplotion inde i tarmen, kunne forårsage
lemlæstelse med døden til følge?

Fra : Thomas

Dato : 22-08-06 14:54

> Jeg mener, der er kraftige indicer for dette :

Helt sikkert... Og det skal da sikkert også forestille at være dem.
Det var bare for at være lidt på tværs... Da det jo som sagt ikke
bliver _bevist_ i filmen at det er dem

> Tror du ikke, en metan-gas eksplotion inde i tarmen, kunne forårsage
> lemlæstelse med døden til følge?

Kan det sikkert... Har bare aldrig hørt om dødsfald, i den forbindelse.

..Thomas

Fra : Jan

Dato : 23-08-06 11:40

http://en.wikipedia.org/wiki/Fire_fart

Jan

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 22-08-06 17:05

Martin Honoré skrev:

> [...]
> Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes.
> Overtrædelser vil blive retsforfulgt i henhold til §140 og §299b.

Aha, du vil have copyright på din advarsel mod B&B-filmen?

Mikkel

Fra : Lasse Jensen

Dato : 21-08-06 20:44

Martin Honoré wrote:

> [...]
> ild til egne prutter, da stikflammen kan nå ind til gasser i tarmen med
> døden til følge. Nogle lavtuddannede mennesker kunne få den ide at prøve

Tegnefilmsfigurer sætter ustandseligt ild til sig selv og hinanden. Af der
pludselig er tarmgas involveret bør ikke gøre det sværere for børn at
forstå at det er en dårlig ide.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-08-06 21:39

> [...]
> ild til egne prutter, da stikflammen kan nå ind til gasser i tarmen med
> døden til følge. Nogle lavtuddannede mennesker kunne få den ide at prøve

Uha, så skal de slet ikke se Itchy & Scratchy.

Mark

Fra : Michael

Dato : 21-08-06 21:44

Mark Thomas Gazel skrev:

>Uha, så skal de slet ikke se Itchy & Scratchy.

LOL

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : No Humor Man

Dato : 21-08-06 22:01

Martin Honoré wrote:
> [...]
> ild til egne prutter, da stikflammen kan nå ind til gasser i tarmen med
> døden til følge. Nogle lavtuddannede mennesker kunne få den ide at prøve

Hvis de er så dumme at de ikke kan tænke selv, mon så ikke de selv er
ude om det? .)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Martin Honoré

Dato : 22-08-06 14:02

No Humor Man <no.humor.man@webspeed.dk> skrev:

> Hvis de er så dumme at de ikke kan tænke selv, mon så ikke de selv er
> ude om det? .)

Det er en noget arrogant holdning at have til de mentalt mindre
bemidlede. Det er klart at vi, som har moralsk indsigt, bør sætte rammer
op for disse.

Hvis en ungdomsdille først startes, er den svær at slippe af med igen.

Fra : No Humor Man

Dato : 22-08-06 17:15

Martin Honoré wrote:
> [...]
> op for disse.
> Hvis en ungdomsdille først startes, er den svær at slippe af med igen.

På ingen måde arrogant. Mennesker lærer at tænke selv, når der ikke
altid er nogen til at fortælle dem hvad de skal gøre og hvordan de skal
leve.
Og hvad er der så galt med ungdomsdiller? Så kunne det måske få dem til
at værdsætte deres eget liv og andres lidt mere, hvis de lærte at bruge
hovedet lidt og ikke tænkte så meget med røven.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-08-06 17:30

> [...]
> op for disse.
>
> Hvis en ungdomsdille først startes, er den svær at slippe af med igen.

Det er rigtig. Der var den med sherifstjernerne efter Polle reklamen.

Mark