Sikken en masse superheltefilm der kommer
Fra : Per Hansen

Dato : 18-08-06 13:58

Sikken en afsløring man får op af kommende superhelte film,
når man søger på Jack Kirby hos IMDB:
http://www.imdb.com/title/tt0458339/
http://www.imdb.com/title/tt0482631/
http://www.imdb.com/title/tt0800369/
http://www.imdb.com/title/tt0371746/
http://www.imdb.com/title/tt0800080/
http://www.imdb.com/title/tt0486576/
Marvel heltene går godt nok til filmen skal man love for.
Tager man så lige Stan Lee med, så dukker der en til op:
http://www.imdb.com/title/tt0448474/
En helt ny superhelt kaldet: Foreverman.

--
Per Hansen.

Fra : Peter Larsen

Dato : 18-08-06 22:42

"Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> Tager man så lige Stan Lee med, så dukker der en til op:
> http://www.imdb.com/title/tt0448474/
> En helt ny superhelt kaldet: Foreverman.

Jaja, lad os nu se hvad der bliver til noget. Hvis mere end 2-3 af de film
bliver realiseret,
så spiser jeg min gamle hat.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 18-08-06 23:42

"Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.imdb.com/title/tt0800080/

Hvis den Hulk er en remake, slår jeg samtlige hollywood-instruktører ihjel.
Synes helt klart det var den bedste og mest interessante superheltefilm fra
den periode.
Jeg har aldrig været Hulk-fan, men blev interesseret i karakteren efter at
have set den film, hvorimod mange actionhungrende fans blev skuffede og
stødte den fra sig, uden at prøve og udforske andre perspektiver af
Hulk-filmen...

suk...

Fra : Doctor Tennant

Dato : 20-08-06 23:37

> Hvis den Hulk er en remake, slår jeg samtlige hollywood-instruktører
> ihjel.
> Synes helt klart det var den bedste og mest interessante superheltefilm
> fra den periode.

Det er da vist bare en efterfølger. Jeg har ikke hørt en 'remake' nævnt, men
har hørt om en sequel nogle gange ...

> [...]
> have set den film, hvorimod mange actionhungrende fans blev skuffede og
> stødte den fra sig, uden at prøve og udforske andre perspektiver af

Filmen var ingen kassesuccess, men den var klart et super interessant take
på en superheltefilm. Jeg var fandeme imponeret over at de turde. HULK s
k r i g e r på at være en åndsforsnottet actionfilm uden lige i B-film
arkiverne, men Lee gjorde den til meget mere.

Bevares, det er ikke noget mesterværk, men langt fra en dårlig film. Det er
mere end hvad man kan sige om Daredevil, Punisher, Fantastic Four, etc...

Jeg har ikke været i biografen siden jeg så HULK. Jeg sad ved siden af to
børn og deres forældre. Ungerne kedede sig rigtigt, og larmede mere end
nødvendigt, og var i det hele taget drøn-irriterende. Mobil-spilleri,
sms'eri, småsnakken over de 'kedelige scener', og så videre. Så gad jeg
s'gutte mere.

HC

Fra : Per Hansen

Dato : 21-08-06 13:29

Doctor Tennant wrote this

> [...]
> end nødvendigt, og var i det hele taget drøn-irriterende.
> Mobil-spilleri, sms'eri, småsnakken over de 'kedelige scener', og så

Man kan immervæk sige at den var bedre end den dersens tv serie fra
80'erne med ham bodybuilderen de havde malet grøn for at få ham til
at ligne HULK.

--
Per Hansen.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 21-08-06 15:27

> Man kan immervæk sige at den var bedre end den dersens tv serie fra
> 80'erne med ham bodybuilderen de havde malet grøn for at få ham til
> [...]

Ja og det er sjovt nok den, som de er vilde med i staterne tsk tsk...

Fra : Jesper Laursen

Dato : 24-08-06 09:31

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og det er sjovt nok den, som de er vilde med i staterne tsk tsk...
>Tja, det må resten af den store verden jo også være, for vi sluger det jo
>råt.
Efter min mening "jo fler, jo bedre"
Har læst at de er igang med at indspille "wolverine" til min store
begejstring, da X- MEN jo er afsluttet.