Bleeder - Location ?
Fra : Peter Heide

Dato : 17-08-06 19:09

Den film holder 100%. Så den for fjerde gang.

Gider ikke komme med spoiler advarsel. For alle må have set den efterhånden
:

Den scene, den sidste, hvor Leo har skudt i Louis i maven og
vil give ham en sjat AIDS hvor er den optaget henne i København ?

Mener på Østerbro men jeg er ikke sikker.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-06 14:48

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Den film holder 100%. Så den for fjerde gang.
>
> Gider ikke komme med spoiler advarsel. For alle må have set den
> efterhånden

Nej, jeg har den stående på hylden og har endnu ikke set den.

Hvad i alverden mener du med, at du ikke *gider*?

Du har brugt 10 gange så mange tastetryk på at forklare, hvorfor du ikke
*gider* som du skulle have brugt til at skrive ordet "spoiler" i emnelinien.
Hvor er det bare ringe stil.

-Martin Skovbo

p.s. *plonkkkkk*

Fra : Thomas

Dato : 18-08-06 17:20

"hobnnobs" <martinskovbo/snabel-a/gmailc/punktum/com> skrev i en meddelelse

> [...]
> *gider* som du skulle have brugt til at skrive ordet "spoiler" i
> emnelinien. Hvor er det bare ringe stil.

Hehe... Da han skrev "Gider ikke komme med en spoiler advarsel", må du
jo næsten kunne regne ud, at der kommer en spoiler længere nede... Og så
_kunne_ du jo have ladet være med at læse videre...

Mvh. Thomas

Fra : Mette

Dato : 20-08-06 17:08

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jo næsten kunne regne ud, at der kommer en spoiler længere nede... Og så
> _kunne_ du jo have ladet være med at læse videre...

Nu er der jo bare nogle mennesker, der ikke kun læser én linie ad gangen,
men som hurtigt afkoder al tekst indenfor et givent felt. Jeg læste med det
samme spoileren nærmest samtidigt med at jeg læste at han ikke gad skrive
spoiler. Det sprang simpelthen op i øjnene på mig.

Fra : Peter Heide

Dato : 23-08-06 19:42

Har selv fundet ud af det : Rådmandsgade på Nørrebro.

Der var endda nogle markeringer på asfalten på det sted
hvor Louis lå eller kravlede. Måske fra filmoptagelsen ?

Jeg forventer ikke svar

Forøvrigt syntes jeg I er lidt hysteriske med spoilers.