Søger action film og romantisk komedie
Fra : kristensenrune@hotma~

Dato : 16-08-06 11:12

Hej NG.

Da der skal holdes noget polterabend, skal jeg bruge 2 film, en for
tøser og en for drengene.
Der skal bruges en rigtig action-, krigs- eller bilfilm og en romantisk
komedie, gerne af nyere dato, dog på dvd...

Er der nogen der kan komme med nogle gode bud på sådanne film?

På forhånd tak

Mvh Rune

Fra : Jacob Jensen

Dato : 16-08-06 11:40

>Der skal bruges en rigtig action-, krigs- eller bilfilm og en romantisk
komedie, gerne af nyere dato, dog på dvd...

Jeg kan slet ikke udstå "drengefilm", så her er blot et bud på den anden:

"Kissed by an angel" (Den hedder vist også "Cowboys and angels") - fra 2000.

Jacob

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-08-06 12:23

> Er der nogen der kan komme med nogle gode bud på sådanne film?

Top Gun
Pretty Woman

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 16-08-06 13:35

Mark Thomas Gazel wrote:
> Top Gun
> Pretty Woman

Jeg er normalt glad for actionfilm, men Top Gun siger mig ikke en lyd.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-08-06 15:14

> Jeg er normalt glad for actionfilm, men Top Gun siger mig ikke en lyd.

Det er mere en drengerøvsfilm end en decideret action film, men som
drengerøvsfilm overgås den ikke af nogen andre.

Mark

Fra : Holst

Dato : 17-08-06 12:38

Peter Knutsen (usenet) wrote:

> Jeg er normalt glad for actionfilm, men Top Gun siger mig ikke en lyd.

Top Gun er jo heller ikke sådan en rigtig actionfilm. Der er da lidt
action, men det er ikke det, der bærer filmen.

Fra : Poul E M

Dato : 17-08-06 09:34

>Der skal bruges en rigtig action-, krigs- eller bilfilm og en romantisk
>komedie, gerne af nyere dato, dog på dvd...
>Er der nogen der kan komme med nogle gode bud på sådanne film?
>Mvh Rune

Drengefilm: "Inside man" eller "Transporter 1 og 2" eller "The Matador" som
er en action komedie
Tøssefilm: Hvad med Match point

Hilsen Poul E M

Fra : klavs@rommedahl.dk

Dato : 17-08-06 22:54

kristensenrune@hotmail.com skrev:

> [...]
> komedie, gerne af nyere dato, dog på dvd...
>
> Er der nogen der kan komme med nogle gode bud på sådanne film?

Drengerøvs aktion : Second Command eller Den 3. bølge
Tøzzefilm : Date with Drew eller Elizabethtown