Johnny Depp i ny Bond-film af Lars von Tri~
Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 14-08-06 15:34

Kunne det ikke være interessant?

http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2006/06/30/111844.htm
http://www.cinemazone.dk/news.asp?id=732&area=2

Der er desværre nok lige noget med rettigheder osv. som kommer i vejen.

Men forhåbentlig finder de to på noget andet at lave sammen.

Mikkel

Fra : Michael

Dato : 14-08-06 15:43

Mikkel Møldrup-Lakjer skrev:

> [...]
>
>Der er desværre nok lige noget med rettigheder osv. som kommer i vejen.
>
>Men forhåbentlig finder de to på noget andet at lave sammen.

Kunne du ikke finde en lidt ældre nyhed?
Cinemazones nyhed er skrevet den 12/5-2001

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 14-08-06 16:56

Michael skrev:

> Kunne du ikke finde en lidt ældre nyhed?
> Cinemazones nyhed er skrevet den 12/5-2001

Jo, men Depps er ikke så gammel

Mikkel

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 14-08-06 16:57

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in message
> [...]

Bond-nyheden fra d. 12/5 er skrevet af nogen som ikke har fanget at det
oprindeligt var en 1/4 spøg.
Bond skulle indspilles ligesom "Dogville" på location i en ørken hvor
kulisee-stregerne skulle tegnes i sandet...

Jo tak...

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 14-08-06 19:00

Anders B. Hyltoft skrev:

> Bond-nyheden fra d. 12/5 er skrevet af nogen som ikke har fanget at det
> oprindeligt var en 1/4 spøg.

Det tænkte jeg også, ind til jeg så at begge nyheder (12.5. og 1.4.) er
skrevet af samme person hos Cinemazone.

> Bond skulle indspilles ligesom "Dogville" på location i en ørken hvor
> kulisee-stregerne skulle tegnes i sandet...
>
> Jo tak...

Åh så forstår jeg. Nyheden fra d. 1.4. på Cinemazone er så også en
misforståelse hos samme skribent, der også d. 1.4. troede på aprilsnarren.

Mikkel

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 14-08-06 18:44

"Mikkel Møldrup-Lakjer" skrev i en meddelelse

> Åh så forstår jeg. Nyheden fra d. 1.4. på Cinemazone er >så også en
> misforståelse hos samme skribent, der også d. 1.4. >troede på
> aprilsnarren.

He He .... uanset hvad er det stadigvæk s.... sjovt.

--
Med særlig venlig hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 14-08-06 18:50

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote in message

> He He .... uanset hvad er det stadigvæk s.... sjovt.

Helt klart. Jeg ville da gerne se en Triersk Dogme-Bond.

"License to kill... all special effects..."

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 14-08-06 19:04

"Anders B. Hyltoft" skrev i en meddelelse

> Helt klart. Jeg ville da gerne se en Triersk Dogme-Bond.
>
> "License to kill... all special effects..."

Ja og hende her som Bond-pige
http://www.telegraph.co.uk/arts/graphics/2005/07/21/bmbjork1.jpg

Fra : PerX ...

Dato : 17-08-06 13:04