King Kong 2005: Extended Edition
Fra : kurt

Dato : 14-08-06 00:38

Nogen der ved hvor meget længer den bliver ?

Fra : Jesper Lund

Dato : 14-08-06 00:59

kurt wrote:

> Nogen der ved hvor meget længer den bliver ?

13 minutter
http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=62203

--
Jesper Lund

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 14-08-06 09:51

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> wrote in message

> 13 minutter
> http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=62203
>
> --
> Jesper Lund

Sur røv - den skulle have været 30 minutter kortere :D og dog så havde jeg
ikke fået det søvn

MVH Niels

Fra : Per

Dato : 14-08-06 14:31

> Sur røv - den skulle have været 30 minutter kortere :D og dog så havde jeg
> ikke fået det søvn
>
> MVH Niels

Ja den kunne snildt have været kortet ½-1 time ned.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 14-08-06 14:44

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse

> Ja den kunne snildt have været kortet ½-1 time ned.

Ja for en gangs skyld tror jeg faktisk det kunne have været en bedre film,
hvis den var en del kortere.

Mvh. brian

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-08-06 08:06

> Ja for en gangs skyld tror jeg faktisk det kunne have været en bedre
> film, hvis den var en del kortere.

For en gangs skyld? Det er da snarere ved at være reglen. Tag bare Pirates
of the Carribean I+II og Superman.

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-08-06 16:17

> Nogen der ved hvor meget længer den bliver ?

Det er det sidste, den film har brug for.

Mark

Fra : Jesper

Dato : 15-08-06 09:42

kurt <kurt@hotmail.com> wrote:

> Nogen der ved hvor meget længer den bliver ?

Synes du ikke at Kong har en temmelig udynamisk spilletid i forvejen?
--
Jesper

For serious booty shaking:
http://www.youtube.com/watch?v=KUz6S2VFtb