God westernserie
Fra : Mr. D

Dato : 11-08-06 20:59

For tid tilbage ... 1? 2? 3? år siden, mener jeg nogen skrev om en ny god
westernserie, som var startet. Jeg har dog kigget gruppen igennem, og har
ikke fundet noget.

Er der nogen, der kan have en idé om en god western serie, og evt. hvor den
kan fås til overkommelige penge?

Kunne det tænkes at det har været Streets of Laredo, som blev anbefalet?
Nej, det mener jeg bestemt ikke, det kan være, for den er jo produceret i
1995. Det er lang tid siden... Men er den god?

simon

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 11-08-06 21:41

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> enriched usenet with:

Deadwood - http://www.imdb.com/title/tt0348914/

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Katie Melua - Just Like Heaven

Fra : Mr. D

Dato : 11-08-06 21:48

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> enriched usenet with:

> Deadwood - http://www.imdb.com/title/tt0348914/

Jeps! Just Presis!!!

Takker

Nu skal jeg bare finde et godt billigt sted at købe den ... Anyone?

simon

Fra : Brian P

Dato : 11-08-06 21:43

Mr. D wrote:
> For tid tilbage ... 1? 2? 3? år siden, mener jeg nogen skrev om en ny god
> westernserie, som var startet. Jeg har dog kigget gruppen igennem, og har
> ikke fundet noget.

Jeg tror det må være Deadwood, du tænker på. Serien er et
bekendtskab værd og kan fås på DVD. Andre må kunne fortælle dig
hvor og til hvilken pris... ;)

Fra : Mr. D

Dato : 11-08-06 21:52

"Brian P" <kanal@klog.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg tror det må være Deadwood, du tænker på. Serien er et
>bekendtskab værd og kan fås på DVD. Andre må kunne fortælle dig
>hvor og til hvilken pris... ;)

Jeps, takker

simon

Fra : KNL DtP

Dato : 12-08-06 20:13

"Brian P" <kanal@klog.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det må være Deadwood, du tænker på. Serien er et
> bekendtskab værd

Ja, det er bare guf. Har genset de to første sæsoner flere gange.
Persongalleriet, skuespillet og dialogerne er helt i top.

> Andre må kunne fortælle dig hvor og til hvilken pris... ;)

Deadwood - sæson 1 - R2 med DK undertekster til 210 kr. inkl. porto:
http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=23401&subcat=region2

Deadwood - sæson 2 - R2 med DK undertekster til 245 kr. inkl. porto:
http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=363990&subcat=region2

MVH

Kristian

Fra : Mr. D

Dato : 12-08-06 23:03

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Deadwood - sæson 2 - R2 med DK undertekster til 245 kr. inkl. porto:

det vil jeg kigge på

simon

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-06 08:34

Mr. D wrote:
> [...]
> Nej, det mener jeg bestemt ikke, det kan være, for den er jo produceret i
> 1995. Det er lang tid siden... Men er den god?

Nu vi er ved emnet, så gør dig selv en tjeneste og få handlet Lonesome
Dove med Robert Duvall og Tommy Lee Jones, den må stå meget højt på
listen over de bedste western(serier) nogen sinde.

den kan fås ganske billigt rundt omkring, jeg fik både Lonesome Dove og
Return to Lonesome Dove for 99,-

http://www.imdb.com/title/tt0096639/

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 12-08-06 16:56

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse
> den kan fås ganske billigt rundt omkring, jeg fik både Lonesome Dove og
> Return to Lonesome Dove for 99,-

Lonesome Dove er noget af det allerbedste western jeg har set, men hvad med
Return to Lonesome Dove og de andre mini-serier, der ligger sig op af den
originale, er de noget ved???

Mvh. Brian

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-06 22:52

Brian, Rikke og Kristian wrote:
> [...]
> Return to Lonesome Dove og de andre mini-serier, der ligger sig op af den

Return to Lonesome Dove er en naturlig fortsættelse af LD og jeg synes
ikke man kan se den ene uden den anden. de andre mini-serier (husker
desværre ikke navnene... Streets of Laredo tror jeg den ene hed og så
var der den hvor de 2 rangers var unge, noget med Mexico) var ok, men
slet slet ikke på højde med LD.

MUST SEE!

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Mr. D

Dato : 12-08-06 23:04

> [...]
> Dove med Robert Duvall og Tommy Lee Jones, den må stå meget højt på listen
> over de bedste western(serier) nogen sinde.

Jeg kan se, jeg har Lonesome Dove - De red mod nord til at stå på min
hylde - indpakket. Er det den første af dem?

simon

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-06 11:01

Mr. D wrote:
> ""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan se, jeg har Lonesome Dove - De red mod nord til at stå på min
> hylde - indpakket. Er det den første af dem?
>
> simon

Det er de lige præcis! du ved nu hvad resten af din søndag er helliget.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 12-08-06 16:57

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nej, det mener jeg bestemt ikke, det kan være, for den er jo produceret i
> 1995. Det er lang tid siden... Men er den god?

Deadwood er rigtig god, eller ihvertfald sæson 1 er, som jeg lige er færdig
med. Jeg køber mine sæsoner ved Cd-wow umiddelbart det billigste jeg har
fundet, men finder du dem billigere andre steder, så vil jeg da gerne have
et praj...det er kun sæson 1 og 2 der er ude på dvd ikke?

Mvh.Brian

Fra : the LU

Dato : 12-08-06 23:50

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:44ddfa5b$0$882$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> fundet, men finder du dem billigere andre steder, så vil jeg da gerne have
> et praj...det er kun sæson 1 og 2 der er ude på dvd ikke?

Jo. tredje sæson vistes for øjeblikket på den amerikanske "cable"-kanal HBO,
hvor de ca. er nået halvejs. Der går nok mindst et halvt år får den kan
købes på DVD.

/Toby

Fra : Trist

Dato : 12-08-06 19:04

Firefly.

Fra : Mr. D

Dato : 12-08-06 23:02

"Trist" <@> skrev i en meddelelse
> Firefly.

jEPS! uOVERTRUFFEN

SIMON

Fra : Brian P

Dato : 13-08-06 09:44

the LU wrote:

> Jo. tredje sæson vistes for øjeblikket på den amerikanske "cable"-kanal HBO,
> hvor de ca. er nået halvejs. Der går nok mindst et halvt år får den kan
> købes på DVD.

Jeg har set 3.sæson (12 ep.) på DVD i Kina, utvivlsomt i en
pirat-version. Hele serien kostede DKK 40, men jeg modstod
fristelsen...

Fra : Jens E.

Dato : 13-08-06 14:22

Brian P wrote:

> Jeg har set 3.sæson (12 ep.) på DVD i Kina, utvivlsomt i en
> pirat-version. Hele serien kostede DKK 40, men jeg modstod
> fristelsen...

Sikker på det var sæson 3? De er nemlig stadig i gang med at
sende treeren i USA.

--
Jens

Fra : Brian P

Dato : 13-08-06 15:19

Jens E. wrote:

> Sikker på det var sæson 3? De er nemlig stadig i gang med at
> sende treeren i USA.

Jep, jeg studsede også...