x-men
Fra : Jubii

Dato : 10-08-06 18:05

X-men 3 skulle komme på dvd i oktober i r1, nogen der har set hvornår den kommer
i r2?

Fra : Henrik Madsen

Dato : 10-08-06 18:53

Jubii <gruntsaver@jubii.dk> writes:

> X-men 3 skulle komme på dvd i oktober i r1, nogen der har set
> hvornår den kommer
> i r2?

9. oktober for UK.

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : Jubii

Dato : 10-08-06 20:30

On Thu, 10 Aug 2006 19:52:44 +0200, Henrik Madsen
<news@henrikINGENSPAMmadsen.net> wrote:
in dk.kultur.film

>9. oktober for UK.

Jeg tænkte mere i danske undertekster, har nogen her der ikke forstår engelsk.

Fra : Michael

Dato : 10-08-06 22:25

Jubii skrev:

>X-men 3 skulle komme på dvd i oktober i r1, nogen der har set hvornår den kommer
>i r2?

Iflg. Cdon.com så er den foreløbige release dato med danske
undertekster d. 3. oktober.

http://www.cdon.com/main.phtml?prod=558079&nav=9179&navroot=903&page=product

Moviezoo.dk siger det samme

http://www.moviezoo.dk/index.php?varenummer=5707020299869&title=X-Men%203:%20The%20last%20Stand

Så Danmark er foran UK

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Jubii

Dato : 10-08-06 23:08

On Thu, 10 Aug 2006 23:24:49 +0200, Michael <spamhell@brandt-christensen.dk>
wrote:
in dk.kultur.film

>Iflg. Cdon.com så er den foreløbige release dato med danske
> [...]

Herligt, så håber jeg min sædvanlige dvdpusher er hurtig.