"Mig og Charlie" på DVD - hvor?
Fra : Peter Jensen

Dato : 07-08-06 15:21

Nogle som ved hvor jeg kan købe "Mig og Charlie" på DVD? Gerne link, tak

Fra : Doctor Tennant

Dato : 07-08-06 15:46

> Nogle som ved hvor jeg kan købe "Mig og Charlie" på DVD? Gerne link, tak

Ingen steder endnu - den er simpelthen ikke udgivet endnu... Tsk Tsk ...

HC

Fra : Peter Jensen

Dato : 07-08-06 20:52

Nogle som ved om den kommer på DVD?

Fra : Doctor Tennant

Dato : 07-08-06 15:49

Er der egentlig nogen, der ligger inde med viden om hvem der producerede den
og om hvem der måske ejer filmen i dag??

HC

Fra : ha

Dato : 07-08-06 15:55

Doctor Tennant wrote:
> Er der egentlig nogen, der ligger inde med viden om hvem der
> producerede den og om hvem der måske ejer filmen i dag??

Noget af det kan du se her:

http://dnfx.dfi.dk/pls/dnf/pwt.page_setup?p_pagename=dnffuldvis&p_parmlist=filmid=203

/ha