Twin peaks ( igen )
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-08-06 08:03

Nå så har jeg fået set serien igen mit årlige agust kik
kikkede lige på nettet og en del tyder på serien er kommet på dvd
http://www.tvdvdplanet.com/movie/drama/Twin_Peaks.html?gclid=CM6O4-n-zIYCFUxJQgodOhKR7g

men jeg kan ikke se om det inkludere dk subs ?

nå sider nu og er ved filmen fier walk whit me - er den til at få med
dk subs - har set den men den er udsolgt :(

så er der en ting der slår mig den donna der spiller i serien er da
ikke den samme som i filmen ?
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-08-06 14:55

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> http://www.tvdvdplanet.com/movie/drama/Twin_Peaks.html?gclid=CM6O4-n-zIYCFUxJQgodOhKR7g
>
> men jeg kan ikke se om det inkludere dk subs ?

Det er tilsyneladende den eneste forhandler i det kendte univers der kan
tilbyde en komplet Twin Peaks boks, så mon ikke det er noget
TV-optagelse/VHS overførsel de vil prakke folk på?

Ifølge
http://groups.google.dk/group/tvbarn2/browse_thread/thread/4ebd463ed8eafbb6/d200c6bb77b74feb?lnk=st&q=&rnum=1&hl=da#d200c6bb77b74feb

kører de deres forretning under 6-7 forskellige navne og har en del
shows i boxset, som heller ikke kan fås andre steder.
Jeg vil nok holde fingrene væk, og vente til den officielle 2. season
kommer.

> nå sider nu og er ved filmen fier walk whit me - er den til at få med
> dk subs - har set den men den er udsolgt :(
>
> så er der en ting der slår mig den donna der spiller i serien er da
> ikke den samme som i filmen ?

http://www.imdb.com/title/tt0105665/trivia

"Contrary to rumors that she refused the chance to reprise her
television role because of the film's nude scenes, Lara Flynn Boyle's
absence from Fire Walk With Me was actually due to scheduling conflicts,
as she had prior obligations to four other films."

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-08-06 15:07

Robert Eriksen wrote:

> [...]
> shows i boxset, som heller ikke kan fås andre steder.
> Jeg vil nok holde fingrene væk, og vente til den officielle 2. season

Særligt efter at have læst et par af kommentarene på den blog der linkes
til :-/

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 14-09-06 21:43

"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.tvdvdplanet.com/movie/drama/Twin_Peaks.html?gclid=CM6O4-n-zIYCFUxJQgodOhKR7g
>
> men jeg kan ikke se om det inkludere dk subs ?

Det er kun Sæson 1 der er kommet på officiel DVD. Sæson 2 er laaaaaangt om
længe undervejs, og skulle lande engang i Oktober, meeen mon ikke vi kan
forvente endnu en forsinkelse.

Ovenstående boxset er højst sandsynligt noget pirat optagelse fra enten TV
eller VHS. Den er bestemt IKKE med danske subs.

> nå sider nu og er ved filmen fier walk whit me - er den til at få med
> dk subs - har set den men den er udsolgt :(

Led efter "Laura Palmers Sidste Dage" det er den danske titel, så har den
danske subs, ellers ikke. Måske du kan finde den blandt tilbudsfilmene i
diverse supermarkeder, dvdbikse og radio TV forhandlere.

> så er der en ting der slår mig den donna der spiller i serien er da
> ikke den samme som i filmen ?

Det er det ikke nej.

VH
Peter