Dragejægerne
Fra : Kim2000

Dato : 06-08-06 20:05

Fremragende film med bl.a. Christian Bale (kan man ikke få en
kroptransplantation til en som hans?) i hovedrollen.

Og det er uden reklamer. Det er på TV2. Og den er lige startet.

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : Tue Sørensen

Dato : 06-08-06 21:38

Kim2000 skrev:
> Fremragende film med bl.a. Christian Bale (kan man ikke få en
> kroptransplantation til en som hans?) i hovedrollen.
>
> Og det er uden reklamer. Det er på TV2. Og den er lige startet.

Har den på DVD. Meget kritiseret film, men jeg synes også den er
ganske fremragende. Både Christian Bale og Matthew McConaughey giver
helt enestående - og muskelsvulmende! - præstationer!

Ikke at filmen ikke har enkelte problemer, men... så er der jo også
lidt at grine af. Det er en B-film, og det ved den også godt.

- Tue

Fra : Heidi

Dato : 07-08-06 17:30

Kim2000 wrote:
> Fremragende film med bl.a. Christian Bale (kan man ikke få en
> kroptransplantation til en som hans?) i hovedrollen.

Ja han havde en heftig overkrop i den film - utroligt at tænke på
hvordan han så så ud i The Machinist 2 år senere :-/

--
Heidi

Fra : Kim2000

Dato : 07-08-06 17:36

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> Ja han havde en heftig overkrop i den film - utroligt at tænke på hvordan
> han så så ud i The Machinist 2 år senere :-/

Og så bagefter videre til Batman. Det kan umuligt være sundt at behandle
kroppen sådan.

mvh
Kim

Fra : Eivind

Dato : 07-08-06 21:06

>Og så bagefter videre til Batman. Det kan umuligt være sundt at behandle
>kroppen sådan.

Tja, der er vel ikke noget galt i at gå op i sit job :)

Fra : Michael Westi

Dato : 08-08-06 13:37

"Eivind" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, der er vel ikke noget galt i at gå op i sit job :)

Var det ikke også det som Robert De Niro gennemgik i "Raging Bull"? Mener
han tog 30-35 kg på.

/Michael

Fra : Parker Pyne

Dato : 07-08-06 20:27

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message
> Fremragende film med bl.a. Christian Bale (kan man ikke få en
> kroptransplantation til en som hans?) i hovedrollen.
>
> Og det er uden reklamer. Det er på TV2. Og den er lige startet.

Præmisserne hang ikke sammen, handlingen var ulogisk og personerne inderligt
uvedkommende. Bortset fra det har jeg ikke noget at kritisere... (Eller sagt
på en anden måde: Den film stjal halvanden time af mit liv, og jeg er
arrig).

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 07-08-06 22:21

Scripsit Parker Pyne:

> Præmisserne hang ikke sammen, handlingen var ulogisk og personerne
> inderligt uvedkommende. Bortset fra det har jeg ikke noget at
> kritisere...

Enig.

> (Eller sagt på en anden måde: Den film stjal halvanden time af mit
> liv, og jeg er arrig).

Den må gerne nuppe halvanden time af mit en anden god gang. Jeg var
underholdt. Herlig popcorn-film, som jeg ville ønske jeg havde givet
en chance i biffen i sin tid.

Lars Erik Bryld